ايثار و شهادت

ضرورت ايجاد شرايط استاندارد محيطي مناسب براي ايثارگران

معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان بر ضرورت ايجاد شرايط استاندارد محيطي مناسب براي ايثارگران و معلولان در کنار ديگر افراد جامعه بمنظور بهره مندي از خدمات عمومي تاکيد نمود.

کد خبر: 10311 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶ - ۱۲:۲۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان بر ضرورت ايجاد شرايط استاندارد محيطي مناسب براي ايثارگران و معلولان در کنار ديگر افراد جامعه بمنظور بهره مندي از خدمات عمومي تاکيد نمود.ضرورت ايجاد شرايط استاندارد محيطي مناسب براي ايثارگران

ضرورت ايجاد شرايط استاندارد محيطي مناسب براي ايثارگران

ضرورت ايجاد شرايط استاندارد محيطي مناسب براي ايثارگران

ضرورت ايجاد شرايط استاندارد محيطي مناسب براي ايثارگران

حميدرضا فرقاني از تشکيل جلسه های کميته مناسب سازي محيط در شهرستانهاي گرگان،بندر گز، بندر ترکمن و گنبد، با حضور فرماندار و رييس اداره بهزيستي ودیگر اعضاي کميته در محل فرمانداري شهرستانها خبر داد.

فرقانی بر ضرورت ايجاد شرايط استاندارد محيطي مناسب براي ايثارگران و معلولان در کنار دیگر افراد جامعه بمنظور بهره مندي از خدمات عمومي تاکيد کرد.

وی از مهم ترين مصوبات اين جلسه را طرح اصلاح و رفع مشکل عابر بانک ها از طرف شوراي هماهنگي بانک هاي عامل استان با هماهنگي بهزيستي گرگان دانست و گفت: مقرر شد اداره راه و شهرسازي گرگان جلسه بازديد مشترکي با حضور شهرداري، بهزيستي، نظام مهندسي، دانشگاه آزاد و دانشگاههاي مرتبط برای بررسي و رفع مشکلهای عبور و مرور معابر و فضاهاي عمومي داشته و هم چنين مديريت و برنامه ريزي در برگزاري دوره هاي آموزشي، تخصصي و عمومي انجام گردد.

معاون تعاون در ادامه افزود: در مورد برگزاري گردهمایی و سمينار در مبحث مناسب سازي مقرر شد با دانشگاهها و مراکز آموزشي مکاتبات لازم صورت گیرد.

ایشان ادامه دادند: شهرداريهاي شهرستان موظف شدند با هماهنگي سازمان نظام مهندسي پیش از ارائه پايان کار، مبحث مناسبسازي محيط و مبلمان شهري را از بهزيستي محل سکونت استعلام نمایند.

منبع: قطره

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ فروردین ۹۶
1195 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0