فعالیت کمیسیون های تخصصی به عنوان بازوان هیات مدیره به دور از حاشیه فعالیت کمیسیون های تخصصی به عنوان بازوان هیات مدیره به دور از حاشیه

فعالیت کمیسیون های تخصصی به عنوان بازوان هیات مدیره به دور از حاشیه

فعالیت کمیسیون های تخصصی به عنوان بازوان هیات مدیره به دور از حاشیه ، انجام می گردد. افرادی که بعنوان اعضای کمیسیونهای تخصصی سازمان از طرف هیات مدیره برگزیده شده اند، افراد با تجربه و مورد وثوق رشته خود هستند

کد خبر: 990503003 تاریخ انتشار: جمعه ۳ مرداد ۹۹ - ۸:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، فعالیت کمیسیون های تخصصی به عنوان بازوان هیات مدیره به دور از حاشیه ، انجام می گردد. افرادی که بعنوان اعضای کمیسیونهای تخصصی سازمان از طرف هیات مدیره برگزیده شده اند، افراد با تجربه و مورد وثوق رشته خود هستند

فعالیت کمیسیون های تخصصی به عنوان بازوان هیات مدیره به دور از حاشیه

فعالیت کمیسیون های تخصصی به عنوان بازوان هیات مدیره به دور از حاشیه

کمیسیونهای تخصصی به دور از حاشیه فعالیت کنند
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: از کمیسیونهای تخصصی بعنوان بازوان هیات مدیره انتظار میرود در حل مشکلات سازمان را یاری دهند و به دور از هرگونه حاشیه، موضوعات تخصصی را مورد پی‌گیری قرار دهند.
امین مقومی در نشستی با حضور روسا و دبیران کمیسیونهای تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، بیان کرد: افرادی که بعنوان اعضای کمیسیونهای تخصصی سازمان از طرف هیات مدیره برگزیده شده اند، افراد با تجربه و مورد وثوق رشته خود هستند.
مقومی ادامه داد: از کمیسیونهای تخصصی بعنوان بازوان هیات مدیره انتظار می رود در حل مشکلات سازمان را یاری دهند و به دور از هرگونه حاشیه موضوعات تخصصی را مورد پی‌گیری قرار دهند.
وی تصریح کرد: برگزاری نشست های فصلی بین گروه های تخصصی و با حضور هیات مدیره سازمان برای بررسی موضوعات مختلف ضروری بنظر می‌رسد که امیدواریم در این دوره بتوان نشست های هم اندیشی را برگزار نمود.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، با اشاره به فعالیتهای گروههای تخصصی در دوره های گذشته، ادامه داد: برخی از گروه های تخصصی اقدامات و فعالیتهای خوبی در گذشته داشته اند و تهیه و گرداوری برخی از دستورالعملها و ضوابط و نظام نامه از سوی آنان به شورای مرکزی و وزارت راه و شهرسازی ارسال و در استان‌های دیگر نیز ملاک عمل قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: انتظار میرود به موضوعاتی که از طرف هیات مدیره سازمان برای اعلام نظر کارشناسی به کمیسیونهای تخصصی ارجاع داده میشود، در اسرع وقت پاسخ داده شود تا بتوان از این نظرها در تصمیم گیریها بهره برد.
مقومی از راه اندازی سایت جدید سازمان در روزهای آینده نیز خبر داد و گفت: در سایت جدید سازمان، پیش بینی فضایی برای برقراری ارتباطی دو سویه بین اعضا و کمیسیونهای تخصصی دیده شده است.
در ادامه نیز تعدادی از روسا و دبیران کمیسیونهای تخصصی به ارائه نظرها و پیشنهادات خود پرداختند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مرداد ۹۹
486 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0