رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اصفهان

فعالیت چهارده هزار مهندس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در استان اصفهان

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اصفهان بیان کرد: تعداد چهارده هزار مهندس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست عضو این سازمان بوده و در سطح استان فعالیت میکنند.

کد خبر: 960415019 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ تیر ۹۶ - ۲:۲۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اصفهان بیان کرد: تعداد چهارده هزار مهندس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست عضو این سازمان بوده و در سطح استان فعالیت میکنند.فعالیت چهارده هزار مهندس کشاورزی، منابع طبیعی در استان

فعالیت چهارده هزار مهندس کشاورزی، منابع طبیعی در استان

فعالیت چهارده هزار مهندس کشاورزی، منابع طبیعی در استان

فعالیت چهارده هزار مهندس کشاورزی، منابع طبیعی در استان

مهدی تقی پور عصر روز پنج شنبه درحاشیه نشست با کارشناسین کشاورزی در محل مدیریت جهاد کشاورزی اردستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: این سازمان با هدف افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی در سال هشتاد و یک در کشور آغاز بفعالیت کرد.
تقی پور با اشاره به اینکه این سازمان بزرگ ترین تشکل تخصصی غیر دولتی است که در بخش کشاورزی فعالیت میکند ادامه داد: مسئولیت ساماندهی مهندسین کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست بعهده این سازمان است.
وی افزود: با توجه به استقرار این کارشناسین در واحدهای تولیدی و خدماتی کشاورزی، آنها به عنوان ناظر، مسئول فنی و مشاورارائه خدمت میکنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: در شهرستان اردستان نیز تعداد صد و شصت و سه نفر از این کارشناسین به صورت مقیم حضور دارند که از آنها در انجام فعالیتهای خدمات کشاورزی استفاده میشود.


تقی پور عنوان کرد: آنچه از این افراد انتظار داریم آن است که با ارائه مشاوره بشاغلین بخش کشاورزی در کنار تجربه بهره برداران در جهت افزایش تولید و بهره وری و درآمد زایی مناسب هم کاری کنند.
وی گفت: آنچه به آن تاکید داریم کارشناسین درآمدشان به بهره برداران گره خورده است وباید طوری برنامه ریزی کنند که از افزایش درآمد آنها مرتفع بشوند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اصفهان با اشاره به این که در حال حاضر هفتاد و نه شرکت خدمات مشاوره ای فنی مهندسی در سطح استان فعال هستند تاکید کرد: در شهرستان اردستان ۳ شرکت در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد فعالیت کرده خدمات مشاوره ای به بهره برداران بخش کشاورزی ارائه میکنند.
مرکز شهرستان اردستان در صد و هجده کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
منبع : ایرنا

 

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانجنوبی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ تیر ۹۶
1210 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0