سیصد و ششمین جلسه شورای مرکزی مورخ 1402/4/6 با حضور حداکثری اعضای این شورا سیصد و ششمین جلسه شورای مرکزی مورخ 1402/4/6 با حضور حداکثری اعضای این شورا

سیصد و ششمین جلسه شورای مرکزی مورخ ۱۴۰۲/۴/۶ با حضور حداکثری اعضای این شورا

سیصد و ششمین جلسه شورای مرکزی مورخ 1402/4/6 با حضور حداکثری اعضای این شورا ، با در دست داشتن ۵ محور جهت بررسی، برگزار گردید

کد خبر: 020411001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ تیر ۰۲ - ۸:۲۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سیصد و ششمین جلسه شورای مرکزی مورخ ۱۴۰۲/۴/۶ با حضور حداکثری اعضای این شورا ، با در دست داشتن ۵ محور جهت بررسی، برگزار گردید

سیصد و ششمین جلسه شورای مرکزی مورخ ۱۴۰۲/۴/۶ با حضور حداکثری اعضای این شورا

سیصد و ششمین جلسه شورای مرکزی مورخ 1402/4/6 با حضور حداکثری اعضای این شورا
با حضور حداکثری اعضا؛
سیصد و ششمین جلسه شورای مرکزی برگزار گردید
سیصد و ششمین جلسه شورای مرکزی۱۴۰۲/۴/۶
سیصد و ششمین نشست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان با در دست داشتن ۵ محور جهت بررسی، با حضور حداکثری اعضای این شورا، برگزار گردید.
سیصد و ششمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، ششم تیر ماه ۱۴۰۲، به ریاست حمزه شکیب، رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در حالی برگزار گردید که ۵ محور را دستور کار برای رسیدگی در برنامه داشت؛ اولین ساعات این نشست، با حضور فیزیکی و برخط اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان به بررسی امور جاری مالی و غیرمالی این شورا گذشت. در ادامه نیز اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با ارائه نظرات تکمیلی، درباره شیوه هزینه کردهای این شورا، اعلام نظر کردند. برنامه ریزی برای برگزاری اجلاس بیست و ششم این سازمان، دیگر محور مورد مباحثه در این جلسه بود.
اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان به واکاوی گزارش خزانه داری در خصوص ترازنامه سال ۱۴۰۱ شورای مرکزی این سازمان، پرداختند.
پرداختن به مباحث بیمه ای جهت ورود سازمان نظام مهندسی ساختمان به مقوله بیمه تجاری و تأسیس شرکت بیمه مهندسان، با حضور کارشناس بیمه، در این جلسه مورد واکاوی اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گرفت.
در بخش پایانی این جلسه ۳ ساعته، در مورد تصویب سایر موضوعات طرح در هیأت عمومی، بحث، بررسی و تصمیم گیری مثمر ثمری نیز شکل گرفت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ تیر ۰۲
209 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0