دویست و نود و هشتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور دویست و نود و هشتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

دویست و نود و هشتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

دویست و نود و هشتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، روز ۳ شنبه نهم اسفند ماه در سالن جلسات شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید

کد خبر: 011214006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ اسفند ۰۱ - ۷:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دویست و نود و هشتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، روز ۳ شنبه نهم اسفند ماه در سالن جلسات شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید

دویست و نود و هشتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

دویست و نود و هشتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
دویست و نود و هشتمین جلسه شورای مرکزی برگزار گردید
دویست و نود و هشتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور روز ۳ شنبه نهم اسفند ماه در سالن جلسات شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.
حمزه شکیب در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از همکاران شورای مرکزی، کمیته اجرایی و اعضای هیات مدیره سازمان استان یزد برای برگزاری اجلاس هیات عمومی که به شکل مناسب و حضور حداکثری اعضا برگزار گردید، به ارائه گزارش امور جاری شورای مرکزی پرداخت و افزود: در یزد به دستاوردهایی که می‌ خواستیم رسیدیم و مصوبات خوبی هم داشتیم، اخلاق مهندسی در ذات ما است و ما به لطف خدا این پیام را به همه می‌ دهیم که شورا و سازمان استان ها یکی هستند و تفاوتی ندارند.
وی گفت: همان‌گونه که تاکنون در سازمان و استان و شورا همدل بوده‌ایم باز هم با همدلی کار را جلو می‌بریم تا مشکلات را رفع کنیم.
شکیب در ادامه به موضوعات روز سازمان و پیشنهادات پرداخت و افزود: در بحث تعارض منافع در کلیات با وزارت‌خانه به توافق رسیدیم و تقریبا مواردی که در نامه خودمان مطرح کردیم مورد تایید بوده است. در مورد شناسنامه فنی و ملکی ساختمان نیز دو مسیر را دنبال می‌کنیم که داریم به نتایج خوبی می‌رسیم، ان‌شاا… با رایزنی‌ های صورت گرفته این درخواست در دستور کار دیوان قرار می‌گیرد.
در ادامه جلسه با توجه به دستورجلسه تاسیس شرکت بیمه مهندسان صنعت ساختمان، اعضای شورای مرکزی ضمن بررسی در مورد بیمه ای که در هر استان به صورت جداگانه کار می کند پیشنهاد دادند شورا یک شرکت بیمه تاسیس کند، با این کار قراردادهایی که در استان‌ ها بسته می‌ شود همگی یک جا انجام می شود.
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: این پیشنهاد را در کمیسیون مربوطه بررسی و پس از دریافت نظرات کارشناسی درباره آن تصمیم می‌گیریم.
لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه گزارش مبانی قیمت گذاری طبق نفر ساعت توسط شرکت مشاور ارایه گردید که اعضا پیشنهاد دادند نامه‌ای نوشته شود که در آن جدول قیمت‌ های واقعی و یا رابطه خطی به وزارت‌خانه ارسال گردد و برای تایید فرمول و رابطه تلاش شود تا پایان اسفندماه به نتیجه برسد.
در ادامه جلسه در مورد نظارت بر عملکرد استان‌ ها تبادل نظر صورت گرفت که با رای و نظر اعضا قرار شد با حضور رییس سازمان و اعضای شورا کمیته‌ای تشکیل و نظارت بر عملکرد استان‌ ها را انجام و نحوه ساز و کار تا یک ماه آینده توسط کمیسیون حقوقی و هیات رییسه ارایه گردد.
هم‌چنین جمع بندی اجلاس بیست و پنجم توسط رییس اجلاس و دبیر اجرایی ارایه و در پایان جسله از اعضای کمیته اجرایی اجلاس بیست و پنجم (جعفر هاشم زاده، مجتبی فرهمند، بهروز فرح شیرازی، شهاب آدم نوه سی، مجید جی افرام، عباس عامری و مهران کوهی کمالی) توسط رییس سازمان تقدیر گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اسفند ۰۱
243 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0