دویست و نود و هفتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور دویست و نود و هفتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

دویست و نود و هفتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

دویست و نود و هفتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، روز سه‌شنبه بیست و پنجم بهمن در سالن جلسات شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید

کد خبر: 011130023 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ بهمن ۰۱ - ۱۰:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دویست و نود و هفتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، روز سه‌شنبه بیست و پنجم بهمن در سالن جلسات شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید

دویست و نود و هفتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

دویست و نود و هفتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
دویست و نود و هفتمین جلسه شورای مرکزی برگزار گردید
دویست و نود و هفتمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور روز سه‌شنبه بیست و پنجم بهمن در سالن جلسات شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.
حمزه شکیب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در شروع این جلسه ضمن تشکر از فرهمند رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و کمیته اجرایی برگزاری اجلاس که توسط شورای مرکزی تعیین شده است برای فراهم کردن مقدمات تشکیل هیات عمومی در استان یزد که قرار است روز جمعه ۲۸ بهمن برگزار گردد، قدردانی کرد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های آینده سازمان تصریح کرد: با توجه به زلزله‌های اخیر و زلزله ترکیه و سوریه پی‌گیری‌م تا تفاهم‌نامه‌هایی با بنیاد مسکن داشته باشیم تا صفر تا صد ساخت و سازها را طبق قانون نظام مهندسی انجام دهیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود: با توجه به اهمیت اجرایی شدن قوانین نظام مهندسی در حال پی‌گیری‌ هستیم تا بتوانیم با مقام معظم رهبری و همچنین سران قوا دیدار داشته باشیم.
وی گفت: در راستای فعالیت‌ های برون مرزی در حال رایزنی و ارسال نامه به سفارتخانه‌های ترکیه و سوریه هستیم تا بتوانیم تیمی از سازمان نظام مهندسی عازم مناطق زلزله زده کنیم و از نزدیک وضعیت را ببینیم و همکاری‌ هایی داشته باشیم.
وی عنوان کرد: جلسات با وزارت راه، مسکن و شهرسازی ادامه‌دار خواهد بود.
هم‌چنین در این جلسه با رأی اکثریت اعضا، طوفان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان بعنوان نماینده شورای مرکزی در کمیسیون معاملات انتخاب شدند.
در ادامه این نشست، هاشم زاده رییس کمیته اجرایی برگزاری اجلاس هیات عمومی و فرهمند گزارش مفصلی از کارهای انجام شده، بازدیدها و برنامه های پیش رو اجلاس ارائه دادند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۰۱
155 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0