برگزاری دویست و هفتاد و چهارمین نشست شورای مرکزی روز سه شنبه برگزاری دویست و هفتاد و چهارمین نشست شورای مرکزی روز سه شنبه

برگزاری دویست و هفتاد و چهارمین نشست شورای مرکزی روز سه شنبه

برگزاری دویست و هفتاد و چهارمین نشست شورای مرکزی روز سه شنبه ، به صورت حضوری و مجازی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان صورت گرفت

کد خبر: 000520006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ مرداد ۰۰ - ۶:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری دویست و هفتاد و چهارمین نشست شورای مرکزی روز سه شنبه ، به صورت حضوری و مجازی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان صورت گرفت

برگزاری دویست و هفتاد و چهارمین نشست شورای مرکزی روز سه شنبه

برگزاری دویست و هفتاد و چهارمین نشست شورای مرکزی روز سه شنبه
دویست و هفتاد و چهارمین نشست شورای مرکزی / تحلیل عبدالعلی زاده و عبده تبریزی از بازار مسکن
دویست و هفتاد و چهارمین نشست شورای مرکزی روز سه شنبه بصورت حضوری و مجازی برگزار گردید.
دویست و هفتاد و چهارمین نشست شورای مرکزی روز ۳ شنبه، ۱۹ مردادماه با حضور ریاست سازمان و اکثریت اعضای شورای مرکزی بصورت حضوری و مجازی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.
این نشست، ۲ مهمان ویژه داشت. بر همین اساس، علی عبدالعلی زاده و حسین عبده تبریزی مشاورین عالی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور در دویست و هفتاد و چهارمین نشست شورای مرکزی به تحلیل مسایل مختلف در بخش مسکن و ساختمان پرداختند.
علی عبدالعلی زاده در این نشست با عنوان این که دولت برای تامین زمین باید به دنبال توسعه ساخت و ساز در بافت‌ های فرسوده باشد، ادامه داد: زیر ساخت مهندسی کشور توان ساخت یک میلیون واحد در سال را دارد.
عبدالعلی زاده با تاکید بر اینکه دولت برای تولید اشتغال و توزیع ثروت چاره ای جز تمرکز بر بخش مسکن ندارد، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان باید برای کنترل کیفیت ساخت و ارتقای کیفی این صنعت برنامه داشته باشد.
در عین حال، حسین عبده تبریزی، مشاور عالی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در دویست و هفتاد و چهارمین نشست شورای مرکزی با عنوان این که در شرایط کاملا متفاوتی از گذشته مواجه هستیم، افزود: طرح ‌های ساخت مسکن باید ظرافت‌های بسیاری را مدنظر قرار دهد.
وی، تنگناهای تامین مالی، تولید پول پرقدرت، کاهش قدرت خرید و به تبع آن کاهش تقاضا را از جمله پیچیدگی ‌های شرایط کنونی کشور عنوان کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مرداد ۰۰
788 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0