رئیس ستاد بزرگ داشت روز ملی صنعت و معدن مطرح کرد:

هفدهم تیر جشن صنعت و معدن با حضور رئیس جمهوری/ ارائه کارنامه بخش صنعت و معدن در دولت یازدهم

رئیس ستاد بزرگ داشت روز ملی صنعت و معدن زمینه اصلی برنامه روز ملی صنعت و معدن را اقتصاد مقاومتی با اشاره بر تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی دانست و از ارایه کارنامه بخش صنعت و معدن دولت یازدهم در آن برنامه خبر داد.

کد خبر: 960410007 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ تیر ۹۶ - ۱۰:۴۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،رئیس ستاد بزرگ داشت روز ملی صنعت و معدن زمینه اصلی برنامه روز ملی صنعت و معدن را اقتصاد مقاومتی با اشاره بر تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی دانست و از ارایه کارنامه بخش صنعت و معدن دولت یازدهم در آن برنامه خبر داد.هفدهم تیر جشن صنعت و معدن با حضور رئیس جمهوری

هفدهم تیر جشن صنعت و معدن با حضور رئیس جمهوری

هفدهم تیر جشن صنعت و معدن با حضور رئیس جمهوری

هفدهم تیر جشن صنعت و معدن با حضور رئیس جمهوری

محمدرضا فیاض معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه خبری وزیر با اصحاب رسانه، با اشاره به ثبت دهم تیرماه در تقویم رسمی بعنوان روز صنعت بیان کرد: این روز به پیشنهاد محمدرضا نعمتزاده در دولت سازندگی به روز صنعت نام نهاده شد که بعد از ادغام وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن با نام روز صنعت و معدن گرامی داشته میشود.
فیاض با اشاره به برگزاری بیست و یکمین سال گرد روز ملی صنعت و معدن در هفدهم تیرماه امسال، گفت: ۹تشکل صنعتی و معدنی کشور شامل اتاق صنایع و معادن و بازرگانی ایران، اتاق صنایع ، خانه معدن ایران، معادن و بازرگانی تهران، خانه صنعت و معدن ایران، خانه صنعت و معدن جوانان، کنفدراسیون صنایع، انجمن مدیران صنایع، سازمان نظام مهندسی معدن و اتاق اصناف ایران در برپایی این آئین هم کاری و مشارکت گسترده‌ای دارند.


وی با اشاره به تقدیر از معدنکاران و صنعتگران ممتاز و برگزیده توسط رئیس جمهور روحانی و وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه روز ملی صنعت و معدن ادامه داد: اقتصاد مقاومتی با تکیه بر تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی محور اصلی برنامه خواهد بود.
وی از آمادگی کامل برای برگزاری برنامه های روز ملی صنعت و معدن خبر داد و افزود: از اسفندماه سال گذشته فعالیتها بصورت جدی شروع شد که عمده و زمینه اصلی برنامه ارایه کارنامه بخش صنعت و معدن دولت یازدهم خواهد بود.
رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با تکید بر لزوم حمایت رسانه ها اظهار داشت: با حمایت رسانه ها بعنوان اهرم و بازوی حمایتی برنامه های سال نود و شش را بهتر از سال نود و پنج به جلو خواهیم برد.
منبع : آنا

 

نظام مهندسی برق pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ تیر ۹۶
1105 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0