نشست هم‌اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به میزبانی استان البرز نشست هم‌اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به میزبانی استان البرز

نشست هم‌اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به میزبانی استان البرز

نشست هم‌اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به میزبانی استان البرز ، روز 4 شنبه هفدهم فروردین ماه با حضور حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار شد

کد خبر: 010119004 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ فروردین ۰۱ - ۱۰:۳۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست هم‌اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به میزبانی استان البرز ، روز ۴ شنبه هفدهم فروردین ماه با حضور حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار شد

نشست هم‌اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به میزبانی استان البرز

نشست هم‌اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به میزبانی استان البرز
برگزاری ‎نشست هم‌اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به میزبانی استان البرز
‎روسا و اعضای هیات‌مدیره سازمان‌ های نظام مهندسی استان ‌های کشور در نشستی یک روزه به میزبانی البرز بندهای باقیمانده اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

روز ۴ شنبه هفدهم فروردین ماه با حضور حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، برخی از اعضا و مشاوران شورای مرکزی، روسا و جمعی از اعضای هیات ‌مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان استان ‌های کشور، پیش‌نویس اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد ارزیابی، نقد و بررسی قرار گرفت.
‎در این نشست که به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، در ابتدا خیری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ضمن خیر مقدم به میهمانان ابراز امیدواری کرد این نشست ‌ها نتایج مفیدی برای همه ذی نفعان قانون داشته باشد.
در ادامه حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به جلسات برگزار گردیده بمنظور بررسی و ارائه پیشنهاد‌های اصلاحی برای تقدیم به مجلس شورای اسلامی، حضور پررنگ و میزبانی شایسته استان‌ ها از این نشست ‌ها را موجب ایجاد زمینه حضور جدی و مسئولانه کارشناسان در این حوزه دانست و از حضار و میزبانان برای تشریک مساعی و اهتمام ویژه به این مهم تشکر و قدردانی کرد.
در بخش دیگری از این نشست، فرج‌زاده‌ها مشاور عالی ریاست سازمان نظام مهندسی کشور در امور قوانین، مقررات و آیین نامه‌ها با اشاره به این نکته که در این نشست بررسی ادامه بندهای پیش‌نویس اصلاحیه قانون در دستور کار قراردارد، به ارائه گزارشی از میزان مشارکت استان‌ ها در این مورد پرداخت و پس از آن بررسی بندهای اصلاحی قانون با اعلام نظر شرکت‌کنندگان در نشست شروع شد.
‎پس از بحث و بررسی در مورد شورای انتظامی(ماده ۱۷ قانون) مقرر شد متناسب با تعداد اعضای هر استان شعب انتظامی دائر و هر شعبه با ۳ عضو تشکیل گردد. به دلیل تعدد نظرات و اهمیت این موضوع این ماده به جمع بندی نهایی نرسید و مقرر شد از اعضای شورای انتظامی پیشکسوت کشور مجدد نظر خواهی و در جلسات آتی مطرح گردد.

‎لازم به ذکر است در این نشست بندهای ۱۵ الی ۱۸ پیش‌نویس اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد بحث قرار گرفت و با جمع‌بندی نتایج این نشست ۲ روزه استان گیلان به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ فروردین ۰۱
1680 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0