جلسه هم اندیشی روسای سازمان ‌های نظام مهندسی با حضور اقبال شاکری جلسه هم اندیشی روسای سازمان ‌های نظام مهندسی با حضور اقبال شاکری

جلسه هم اندیشی روسای سازمان ‌های نظام مهندسی با حضور اقبال شاکری

جلسه هم اندیشی روسای سازمان ‌های نظام مهندسی با حضور اقبال شاکری ، نماینده مردم و عضو کمیسیون عمران برگزار شد. ان شالله ببست و دوم اردیبهشت امسال با پی‌گیری سازمان نظام مهندسی شاهد انتخابات پرشور شورای مرکزی باشیم

کد خبر: 010218008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۱ - ۳:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه هم اندیشی روسای سازمان ‌های نظام مهندسی با حضور اقبال شاکری ، نماینده مردم و عضو کمیسیون عمران برگزار شد. ان شالله ببست و دوم اردیبهشت امسال با پی‌گیری سازمان نظام مهندسی شاهد انتخابات پرشور شورای مرکزی باشیم

جلسه هم اندیشی روسای سازمان ‌های نظام مهندسی با حضور اقبال شاکری

جلسه هم اندیشی روسای سازمان ‌های نظام مهندسی با حضور اقبال شاکری
جلسه هم اندیشی روسای سازمان ‌های نظام مهندسی با حضور اقبال شاکری نماینده مردم و عضو کمیسیون عمران
جلسه هم اندیشی روسای سازمان ‌های نظام مهندسی با حضور اقبال شاکری نماینده مردم و عضو کمیسیون عمران و مسئول کمیته نظام مهندسی مجلس شورای اسلامی در مورد مسائل جاری سازمان برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان درخصوص موضوعات روز سازمان مواردی را به استماع روسای سازمان استانها رساندند و ابراز امیدواری کرد که با همدلی اعضای سازمان استان ‌ها و هیات مدیره‌ها و همراهی وزارت راه و شهرسازی به ویژه توجه وزیر محترم راه و شهرسازی چالش ‌های ایجاد شده بزودی حل و فصل گردد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به پیش رو بودن نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی گفت: این انتخابات رخداد مهمی در سازمان است که امید است با همدلی و وفاقی که در استانها ایجاد شده اعضای هیات مدیره سازمان استان ‌ها در این انتخابات شرکت کنند و شورا مرکزی با اقتدار شروع به کار کند.
در ادامه اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ان شالله ببست و دوم اردیبهشت امسال با پی‌گیری سازمان نظام مهندسی شاهد انتخابات پرشور شورای مرکزی باشیم. شورای مرکزی و هیات مدیره های جدید قرار است با ایجاد تحول مطالبات زمین مانده اعضا را مدیریت و راهبری کنند و هر چه این تحول از پایین به بالا باشد موثر تر است و مورد استقبال اعضا قرار خواهد گرفت. امیدوار هستم در پایان دوره بعد هیچ فردی دچار تعارض منافع نگردد. توقعی که مجلس از مجموعه نظام مهندسی دارد باید این تشکل حرفه ای و تخصصی در سطح داخلی، منطقه ای و بین الملل جایگاه خودش پیدا کند به عنوان مثال نظر نظام مهندسی در مباحث مهم و تخصصی حاصل گردد. انتظاری می ‌رود رویکرد تحولی درباره تعارض منافع، اصلاح قانون نظام مهندسی و تعامل با شهرداریها را آغاز کنند. موضوع اصلاح قانون نظام مهندسی در مرحله نهایی است بگونه ای که استقلال نظام مهندسی افزایش پیدا کرده است، هم‌چنین مشکل تعارض منافع ارکان حل شده است. در مجموع سعی شد نکات مورد نظر را در اصلاح قانون لحاظ کرده و نظرات مختلف هم دریافت و درج شد که ان شالله این سازمان با این وسعت و عظمت یک قانون متناسب با خودش داشته باشد.
وی گفت: بنظرم کارهای عظیم و ارزنده ای را می توانیم انجام دهیم همین‌طور که می بینیم این ساختمانهای عظیم توسط اعضا نظام مهندسی به سرانجام رسیده است ان شالله شاهد آن خواهیم بود که همچنان این مسیر در عرصه های فناوری ها، ایمنی و سازه های معظم و پیشرو تداوم داشته باشد. پیش بینی بنده این است در سال آینده رکود برداشته میشود و پروژه ها فعال می گردد و زمینه برای فعالیت اعضا نظام مهندسی فراهم شود. اعضای هیات مدیره ها گوش شنوا برای اعضا استانها باشند ان شالله با ارتباطات خوب سازمان به جایگاه خودش برسانیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه افزود: به‌عنوان نماینده مجلس وظیفه دارم مطالبات همه مردم از جمله نظام مهندسی را پی‌گیری کنم و با ارتباطات فی ما بین مشکلات مرتفع می کنیم. من خواهش می کنم نظام مهندسی و وزارت‌خانه را جدا نبینید و یقیین دارم جناب آقای وزیر و معاونین ایشان نگاه متفاوتی از مطالبات اعضا ندارد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۰۱
1307 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0