حمایت قاطع از محمد اسلامی حمایت از محمد اسلامی

حمایت قاطع تشکلهای خصوصی بخش راه و شهرسازی از «محمد اسلامی»

شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و فدراسیون حمل و نقل و لجستیک حمایت قاطع خود را از «محمد اسلامی» وزیر پیشنهادی راه و شهر سازی اعلام کردند.

کد خبر: 970807002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ آبان ۹۷ - ۶:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور،شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و فدراسیون حمل و نقل و لجستیک حمایت قاطع خود را از «محمد اسلامی» وزیر پیشنهادی راه و شهر سازی اعلام کردند.

حمایت قاطع از محمد اسلامی

حمایت قاطع از محمد اسلامی

حمایت قاطع تشکلهای خصوصی بخش راه و  شهرسازی از «محمد اسلامی»

شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و فدراسیون حمل و نقل و لجستیک با انتشار بیانیه و نامه ضمن حمایت قاطع و یکپارچه از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، گفتند: برنامه های روشن و کارآمد محمد اسلامی نشان از تلاش جدی برای رفع مشکلات، استفاده از ظرفیت‌ های موجود و تنش‌زدایی دارد.

در بیانیه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان چنین آمده است: این سازمان بعنوان بزرگترین تشکل غیردولتی با بیش از نیم میلیون نفر عضو فرهیخته و توانمند، بیش از ۲ دهه است که از طریق کنترل و بسط و ترویج مقررات ملی ساختمان در اقصی نقاط کشور، در افزایش طول عمر مفید ساختمان، تامین حقوق بهره ‌بردار و حفظ و نگهداری از منافع ملی در بخش ایفای نقش کرده و سوابقی درخشان از خود به جای گذاشته است و با استناد به این سوابق، در سیاست ‌های کلی نظام اداری (ابلاغی مقام معظم رهبری) بر تقویت نقش و جایگاه این سازمان تاکید شده است.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: نظر به برنامه های روشن و کارآمد محمد اسلامی که نشان از تلاش جدی وی برای رفع مشکلات حوزه راه و شهرسازی از طریق توجه به بحث مسکن و تولید مسکن برای اقشار کم درآمد، بازآفرینی شهری و احیای بافتهای فرسوده و ناکارآمد و اصلاح ساختار مدیریتی و ساده ‌سازی مقررات جهت مناسب‌سازی فعالیت‌ ها داشته و با امعان نظر به راهبردهای وی که مبتنی بر استفاده از کلیه ظرفیت ‌های موجود و تنش‌زدایی ما بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان است، شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، حمایت قاطع و یکپارچه خود را از وی در جهت تحقق اهداف و برنامه ‌های ارائه‌ گردیده، اعلام می‌دارد.

شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت: نظر به این که در برهه حاضر، اَبَرصنعت ساختمان با سهمی بیش از سی درصد اقتصاد و دوازده درصد از اشتغال کشور، در رکود کامل به سر میبرد و بیش از هر زمان دیگری، نیازمند تغییر استراتژی و توجه جدی حاکمیتی است، انتظار این است که نمایندگان فهیم و شریف مجلس شورای اسلامی با درک شرایط حساس و خطیر فعلی و امعان نظر به تعهد و تخصص اسلامی، با اعطای رای اعتماد به وی، زمینه را برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب ‌تر دولت تدبیر و امید در حوزه مسکن، راه و شهرسازی فراهم آورند.

*حمایت همه جانبه فدارسیون حمل و نقل و لجستیک ایران از «محمد :-)اسلامی»
فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران هم در حمایت از محمد اسلامی گزینه پیشنهادی ریاست جمهوری برای وزارت راه و شهرسازی در نامه ای خطاب به علی لاریجانی _ ریاست مجلس شورای اسلامی خواستار رای قاطع نمایندگان مجلس به خدمتگذار متعهد و متخصص محمد اسلامی بعنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی شدند.
آنها بیان داشتند: رای اعتماد به گزینه پیشنهادی ریاست جمهوری سبب خواهد شد تا فعالان کسب و کار حمل و نقل و لجستیک کشور با شرایط بهتری بتوانند خدمات به مردم ارایه کنند.
در این نامه آمده است: حمل و نقل و لجستیک کشور در عرصه‌های مختلف در شرایط ویژه ای قرار دارد و رفع معضلات و مشکلات موجود در این حوزه نیازمند تلاش و تدابیر ویژه ای است.

در ادامه این بیانیه چنین آمده است: انتخاب محمد اسلامی از طرف ریاست جمهوری برای تصدی پست وزارت راه و شهرسازی و معرفی وی برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی فعالان بخشهای مختلف حمل و نقل را به آینده ای روشن تر امیدوار ساخته است.

فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران در این نامه متشکل از انجمن شرکتهای حمل و نقل بین المللی مالکان کامیون ایران، انجمن شرکت ‌های هواپیمایی، انجمن پایانه داران بنادر ایران، انجمن صنفی شرکتهای خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی ایران، انجمن صنعت بانکرینگ ایران، مجمع ایران برای فردا-تولید، صادرات، خدمات حمل و نقل و لجستیک، اتحادیه کارگزاران گمرکی بندرعباس، انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بین المللی سنگین ایران، انجمن شرکتهای حمل و نقل بین المللی استان اردبیل و کانون انجمنهای صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر کشور و سایر، حمایت کامل و همه جانبه خود را از برنامه های محمد اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی اعلام کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی _ ریاست جمهوری، هفته پیش محمد اسلامی، فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری و رضا رحمانی را به ترتیب بعنوان گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی؛ امور اقتصادی و دارایی؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی نمود.
کمیسیونها و فراکسیونهای مختلف مجلس از روز معرفی وزیران پیشنهادی با آن ها نشست هایی را برگزار کرده اند و قرار است نشست رای اعتماد امروز پنجم آبان برگزار گردد.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آبان ۹۷
818 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0