شروع بازرسی دوره‌ای از لوله‌کشی گاز منازل با همکاری شرکت گاز استان لرستان شروع بازرسی دوره‌ای از لوله‌کشی گاز منازل با همکاری شرکت گاز استان لرستان

شروع بازرسی دوره‌ای از لوله‌کشی گاز منازل با همکاری شرکت گاز استان لرستان

شروع بازرسی دوره‌ای از لوله‌کشی گاز منازل با همکاری شرکت گاز استان لرستان ، براساس مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان جهت کاهش خطرات ناشی از منواکسید کربن و جلوگیری از مرگ‌های خاموش اجرایی می ‌گردد

کد خبر: 990420008 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ تیر ۹۹ - ۸:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شروع بازرسی دوره‌ای از لوله‌کشی گاز منازل با همکاری شرکت گاز استان لرستان ، براساس مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان جهت کاهش خطرات ناشی از منواکسید کربن و جلوگیری از مرگ‌های خاموش اجرایی می ‌گردد

شروع بازرسی دوره‌ای از لوله‌کشی گاز منازل با همکاری شرکت گاز استان لرستان

شروع بازرسی دوره‌ای از لوله‌کشی گاز منازل با همکاری شرکت گاز استان لرستان

بازرسی دوره‌ای از لوله‌کشی گاز منازل انجام می‌ گردد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان بیان کرد: با همکاری شرکت گاز استان بازرسی دوره‌ای از لوله‌کشی گاز منازل براساس مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان جهت کاهش خطرات ناشی از منواکسید کربن و جلوگیری از مرگ‌های خاموش اجرایی می ‌گردد.

با حضور جمعی از مسوولان استان نشستی جهت ایمن‌سازی اماکن خصوصی و عمومی در کاهش تلفات جانی و مالی مردم در محل سازمان نظام مهندسی استان برگزار گردید.

در این نشست، منوچهر ماهرو بختیاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و کارهای صورت گرفته توسط سازمان نظام مهندسی، راه‌کارهایی در مورد اجرایی شدن بازرسی دوره‌ای از لوله‌کشی گاز منازل براساس مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان جهت کاهش خطرات ناشی از منواکسید کربن و جلوگیری از تلفات جانی را ارائه نمود.

بختیاری ادامه داد: با اجرای کارشناسی این طرح امید می ‌رود لرستان به ‌عنوان نمونه شاخص کشوری در اجرای مفاد مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان مطرح گردد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان نیز در این نشست، با بیان این که شرکت گاز برای کاهش خطرات و حفظ جان مردم حاضر به همکاری با نظام مهندسی ساختمان است، تصریح کرد: در مرحله اول باید کارگروه مشترک بین شرکت گاز و نظام مهندسی ساختمان تشکیل گردد و این کارگروه هر ۲ هفته یک ‌بار برگزار و زیرساخت ‌های اجرایی را بررسی کند.

گودرزی در ادامه گفت: برای اجرایی شدن نیاز به همراهی رسانه‌ها، صداوسیما، معاونت عمرانی استانداری، دادستانی و دادگستری است تا موانع اجرایی سر راه این موضوع برداشته شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ تیر ۹۹
454 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0