ورزش گاه شهید کاظمی

آشفتگی ورزش دراستان قم/ورزش استان قم این روزها شرایط نامتعادلی را تجربه میکند

ورزش استان قم این روزها شرایط نامتعادلی را تجربه میکند و هرروز اتفاقات خطرناکی را شاهد است که یکی پس از دیگری با سکوت متولیان مواجه میشود.

کد خبر: 960401001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ تیر ۹۶ - ۵:۵۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ورزش استان قم این روزها شرایط نامتعادلی را تجربه میکند و هرروز اتفاقات خطرناکی را شاهد است که یکی پس از دیگری با سکوت متولیان مواجه میشود.ورزش استان قم این روزها شرایط نامتعادلی را تجربه میکند

ورزش استان قم این روزها شرایط نامتعادلی را تجربه میکند

ورزش استان قم این روزها شرایط نامتعادلی را تجربه میکند

ورزش استان قم این روزها شرایط نامتعادلی را تجربه میکند

اداره کل ورزش و جوانان استان قم مدتی میشود که بدلیل آشفتگی اوضاع ورزش حال‌ و روز مساعدی را ندارد و هرگاه دست بر اقداماتی عجیب‌وغریبی میزند.
ازنظر ورزش قهرمانی نیز تابه حال فقط امیرمهدی زاده بود که توانسته نماینده مناسبی برای ورزش قم در میادین بین‌المللی باشد زیراکه در چند سال تعداد ورزش کاران قهرمان ما در مسابقات معتبر به تعداد انگشتان دست نمیرسد و دلیل عدم توجه به ورزش پایه است.
یکی از این اتفاقات اسفبار غرق شدن کودکی در استخر قصر آبی استان قم بود که با سکوت همه‌جانبه اداره کل ورزش قم مواجه بود و حتی در زمانیکه این کودک هشت ساله در حالت کما بسر میبرد شخصی از او عیادت نکرد.
از وضعیت نا بسامان ۲ تیم فوتسال قم، فوتبال صبا و تیم لیگ برتری نظام‌مهندسی ساختمان قم که بگذریم، در روزهای آینده شاهد برگزاری مسابقات جام یادگار امام (ره) در استان قم خواهیم بود.
پیکارهایی که از ۷ تیرماه و در رده سنی نوجوانان رقم میخورد، ولی بمنظور پوشش رسانه‌ای هیئت کشتی با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان قم جلسه خبری ریاست هیئت کشتی و مدیرکل ورزش را برگزار نمود.


جلسه ای که روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان دوباره دست بر اقدامی گزینشی زد که این رفتار دور از کار حرفه‌ای است.
اداره کل ورزش و جوانان استان قم همیشه رسانه‌هایی را که انتقاد کم تر و یا هم راه این اداره هستند را به نشستهای خود دعوت میکنند و هیچیک از رسانه‌های منتقد جایی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم ندارند.
این رفتار روابط عمومی اداره ورزش قم برای دومین بار پی درپی است که تکرار میشود.
بنظر میرسد این بخش تنها به یک دلیل رسانه‌های منتقد را به جلسه دعوت نمیکند و آنهم بجهت لاپوشانی عمل کرد ضعیف مجموعه اداره کل ورزش و جوانان است.
بهرحال شخص مدیرکل باید پاسخ گوی وضعیت نا بسامان ۲ تیم فوتسال قم و تیم فوتبال صبا و بسیاری دیگری از مسائل باشد که تمام آنها موجب میشود مجموعه اداره ورزش زیر سؤال بروند.
منبع : تسنیم

 

لینک کانال تلگرام برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ تیر ۹۶
1132 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0