چند خبر خوب به مناسبت ابلاغ مبحث ترافیک و فرارسیدن روز حمل و نقل چند خبر خوب به مناسبت ابلاغ مبحث ترافیک و فرارسیدن روز حمل و نقل

چند خبر خوب به مناسبت ابلاغ مبحث ترافیک و فرارسیدن روز حمل و نقل

چند خبر خوب به مناسبت ابلاغ مبحث ترافیک و فرارسیدن روز حمل و نقل ، اعلام شد. نیازهای ترافیکی داخل ساختمانها، دسترسی به معابر بلافصل و شناسایی شده است

کد خبر: 010926001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ آذر ۰۱ - ۴:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، چند خبر خوب به مناسبت ابلاغ مبحث ترافیک و فرارسیدن روز حمل و نقل ، اعلام شد. نیازهای ترافیکی داخل ساختمانها، دسترسی به معابر بلافصل و شناسایی شده است

چند خبر خوب به مناسبت ابلاغ مبحث ترافیک و فرارسیدن روز حمل و نقل

چند خبر خوب به مناسبت ابلاغ مبحث ترافیک و فرارسیدن روز حمل و نقل
به مناسبت ابلاغ مبحث ترافیک و فرارسیدن روز حمل و نقل
باسلام و احترام و عرض خدا قوت!
چند خبر خوب:
۱- توسعه پایدار در ایران عملیاتی می گردد.
۲- نیازهای ترافیکی داخل ساختمانها، دسترسی به معابر بلافصل و شناسایی، مدیریت و کاهش تاثیرات منفی ترافیکی ساختمان‌ها در راستای افزایش کیفیت زندگی مردم و کاهش مصرف سوخت و حفظ محیط زیست در کشور اجرائی می گردد.
۳- نظام مهندسی کشور، در کاهش مشکلات زیست محیطی مثل آلودگی هوا و صدا، افزایش ایمنی و کاهش زیان های ناشی از تخلفات و تصادفات و راه بندان های ترافیکی از طریق به کارگیری مهندسین ترافیک ذیصلاح و آموزش دیده فعال می گردد و خبر اصلی این که، مبحثی دیگر که همه موضوعات فوق الاشاره را عملیاتی می کند، به مباحث بیست و دو گانه نظام مهندسی ساختمان کشور اضافه گردید.
۴- مبحث ۲۳ – الزامات ترافیکی ساختمان، بالاخره بعد از بیش از ۱ دهه تلاش مستمر، توسط وزارت راه و شهرسازی در تاریخ شانزدهم آذر ۱۴۰۱ رسما ابلاغ گردید. این مهم را به مردم ایران، همه مهندسین و برنامه ریزان و طراحان حمل و نقل و ترافیک، دست اندرکاران ساخت و ساز و توسعه، مسئولین محترم وزارت راه و شهرسازی، دفتر مقررات ملی ساختمان، نظامات مهندسی ساختمان سراسری کشور و خاصه اعضای پرتلاش و فرهیخته گروه تخصصی ترافیک در شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور در همه ادوار به ویژه دوره های هفتم و هشتم تبریک عرض می کنیم.
به جاست علاوه بر سازمان‌ها و شخصیت های حقیقی و حقوقی فوق الاشاره، از معاونین محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در ۵ سال گذشته که موضوع توسعه و ساختمان را با نگاههای پویای خود جان تازه ای بخشیدند و از اعضای محترم شورای تدوین مقررات ملی ساختمان در دوره نهم و اعضای ساعی و خستگی ناپذیر کمیته های نظارت و راهبردی، مطالعات، تدوین و بازنگری این مبحث و هم‌چنین از مدیران و کارشناسان محترم دفتر تدوین مقررات ملی ساختمان که از هیچ کوششی دریغ نورزیدند، کمال قدردانی خود را اعلان کنیم.
با این دستاورد مهم، ما هنوز ابتدای راه هستیم. همکاری شهرداری‌های سراسر ایران، آموزش مهندسین ترافیک و همراهی سایر رشته های هفت‌گانه در نظام مهندسی ساختمان به ویژه همراهی و همکاری مهندسین معماری و شهرسازی و نقشه برداری را پیش رو و انتظار داریم.
بدون شک پیشنهادات سازنده تمامی متخصصین حوزه حمل و نقل و ترافیک بر این مبحث، ویرایش های بعدی را کامل تر، جامع تر و کاربردی تر خواهد کرد.
از همه کسانی که اینجانبان را، به نیابت از شماها، در طی این طریق همراهی کردند صمیمانه سپاسگزاریم.
غلام‌رضا شیران_ عضو اصلی شورای مرکزی و رئیس گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی
یوسف ساجد_ عضو علی البدل شورای مرکزی و عضو گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ آذر ۰۱
216 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0