رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان کرد

تعاملات جمعی عامل موفقیت در نظام مهندسی

مجموعه سازمان نظام مهندسی حاصل دستاوردهای بیست ساله‌ای است که مشخصاً ما را موظف می سازد با حفظ این دستاوردها در جهت استحکام بخشی به این سرمایه، حفظ و طراوت آن کوشا باشیم. من چون از متن مجموعه نظام مهندسی ساختمان به این مهم رسیده ام، نقد به عملکرد را منصفانه و جدی می دانم و از این منظر، نیازمند شفافیت در عملکرد هستیم تا بتوانیم بسیاری از فشارها را از سازمان نظام مهندسی ساختمان دور کنیم. باید جایگاه نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک مرجع تخصصی و تاثیرگذار پذیرفته شود.

کد خبر: 5778 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ دی ۹۵ - ۶:۳۰ ب.ظ

مهندس رجبی گفت: تعاملات دو به دو باید به تعاملات جمعی تبدیل شود و بدون توجه به این مسئله نمیتوان در پیاده سازی اهداف قانون نظام مهندسی به درستی عمل کرد .تعاملات جمعی عامل موفقیت در نظام مهندسی

تعاملات جمعی عامل موفقیت در نظام مهندسی

تعاملات جمعی عامل موفقیت در نظام مهندسی

تعاملات جمعی عامل موفقیت در نظام مهندسی

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مهندس فرج اله رجبی در مراسم معارفه خود در وزارت راه و شهر سازی تعاملات جمعی را ضامن موفقیت نظام مهندسی ساختمان دانست و افزود: با این وجود اگر همراهی و هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در این خصوص وجود نداشته باشد، جریان نظام مهندسی در کشور به نتیجه نخواهد رسید. مشارکت و عزم جدی در توسعه تعاملات با کلیه بخش‌ها ضروری است و می تواند شایستگی‌های جامعه مهندسی کشور را به منصه ظهور رسانده و حس تعلق به سازمان را در بین اعضا در پی داشته باشد.

مهندس رجبی افزود : دکتر ترکان مدیری توانمند و شخصیت ارزشمندی دارد و عدم حضور ایشان غیر قابل جبران است .

وی با تشکر از اقدامات دوره ششم راهبردهای مشخصی را تشریح و اظهار کرد: مجموعه سازمان نظام مهندسی حاصل دستاوردهای بیست ساله‌ای است که مشخصاً ما را موظف می سازد با حفظ این دستاوردها در جهت استحکام بخشی به این سرمایه، حفظ و طراوت آن کوشا باشیم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ادامه داد : من چون از متن مجموعه نظام مهندسی ساختمان به این مهم رسیده ام، نقد به عملکرد را منصفانه و جدی می دانم و از این منظر، نیازمند شفافیت در عملکرد هستیم تا بتوانیم بسیاری از فشارها را از سازمان نظام مهندسی ساختمان دور کنیم.

وی به معضل سهمیه فروشی اشاره کرد و گفت: هم اکنون سهمیه فروشی به نظام مهندسی ساختمان نسبت داده می‌شود و شورای جدید باید ضایعه سهمیه فروشی را در نظام مهندسی از بین ببرد تا هم حیثیت مهندسان حفظ شده و هم نظام مهندسی از فشارها خلاصی یافته و در نهایت حقوق بهره بردار تامین شود. وی افزود: باید جایگاه نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک مرجع تخصصی و تاثیرگذار پذیرفته شود.

تعاملات جمعی عامل موفقیت در نظام مهندسی

منبع: روابط عمومی شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۵
1204 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0