مدیرعامل شرکت برق استان خراسان جنوبی خبرداد:

شانزدهمین گردهمایی سالانه ایمنی در شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی برگزار گردید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از برگزاری شانزدهمین گردهمایی سالانه ایمنی در این شرکت خبر داد و بیان کرد: باید برای کاهش حوادث مردمی از کابلهای خودنگهدار استفاده گردد.

کد خبر: 960214031 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶ - ۱۱:۱۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از برگزاری شانزدهمین گردهمایی سالانه ایمنی در این شرکت خبر داد و بیان کرد: باید برای کاهش حوادث مردمی از کابلهای خودنگهدار استفاده گردد.شانزدهمین گردهمایی سالانه ایمنی در شرکت توزیع برق استان

شانزدهمین گردهمایی سالانه ایمنی در شرکت توزیع برق استان

شانزدهمین گردهمایی سالانه ایمنی در شرکت توزیع برق استان

شانزدهمین گردهمایی سالانه ایمنی در شرکت توزیع برق استان

مهندس محمد ابراهیم شرکا در شانزدهمین گردهمایی سالانه ایمنی شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ۱۰ اردی بهشت ماه مصادف با روز صنعت برق است.
شرکا ادامه داد: با توسعه صنعت در جهان مشغله های فکری و کاری انسان بیش تر شده است و امروزه انسان در معرض حادثه و خطر بیش تری قرار گرفته است.
وی با بیان این که با پیشرفت و توسعه صنعت انسان در معرض خطرات بیش تری قرار گرفته است افزود: در این راستا عقلای جامعه اندیشیدند که برای کم شدن حوادث دستورالعملهایی را برای کار تبیین نمودند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی اذعان کرد: در این راستا هر کاری که قرار است انجام گردد نحوه کار برای افراد تبیین شد زیرا برای انجام کار لازم است دستورالعملهایی تبیین گردد.
شرکا با اعلام این که همه ما وظیفه داریم این دستورالعملها را که برای حفظ جان ما است رعایت کنیم تا از حوادث پیش گیری گردد اضافه کرد: عقیده ما این است که اگر ما این مقررات را رعایت کنیم حادثه و خطر کم تری صورت میگیرد.
وی به بحث نظارت و کنترل بر افراد اشاره کرد و عنوان کرد: در این راستا هر کسی خود باید مسئول کنترل خویش باشد علاوه بر آن مدیرها نیز باید بر نحوه انجام کار افراد نظارت داشته باشند.


وی با بیان بحث مسئول ایمنی گفت: مسئول ایمنی باید اجازه کار کردن به افراد بدون آموزش را ندهد و آموزشهای افراد را کنترل نمایند هم چنین باید افراد خطر آفرین را در گروهها شناسایی کنند و ابزار کارگروهها نیز باید تهیه گردد.

وی با اعلام این که باید برای کاهش حوادث مردمی از کابلهای خودنگهدار استفاده گردد اظهار داشت: هم چنین باید اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از خطرات برق انجام گردد و این امر در سال نودوشش نیز بصورت جدی انجام شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان بحث مهم در راستای جلوگیری از حوادث مردمی را ایجاد تفاهمنامه سه جانبه با نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این تفاهم نامه بحث حریمها و ارتینگ ساختمانها مطرح است که اگر رعایت شود با هماهنگی و هم کاری نظام مهندسی حوادث داخل منزل کم تر میشود.
منبع: تسنیم

 

کانال تلگرام نظام مهندسی چهارمحالوبختیاری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اردیبهشت ۹۶
1191 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0