برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی خبر داد:

شش طرح و پروژه اکتشافی با اعتبارات دولتی به شرکتهای استانی در استان خراسان‌جنوبی واگذار گردید

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی از فعالیت هزار نفر در سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان‌جنوبی خبر داد وبیان کرد: سال پیش برای اولین بار شش پروژه‌ اکتشافی استان خراسان جنوبی که از محل اعتبارات دولتی بود بشرکت معدنی و اعضای شرکتهای استانی واگذار گردید.

کد خبر: 960403011 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۹۶ - ۱۱:۳۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی از فعالیت هزار نفر در سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان‌جنوبی خبر داد وبیان کرد: سال پیش برای اولین بار شش پروژه‌ اکتشافی استان خراسان جنوبی که از محل اعتبارات دولتی بود بشرکت معدنی و اعضای شرکتهای استانی واگذار گردید.شش طرح و پروژه اکتشافی با اعتبارات دولتی به شرکتهای استانی

شش طرح و پروژه اکتشافی با اعتبارات دولتی به شرکتهای استانی

شش طرح و پروژه اکتشافی با اعتبارات دولتی به شرکتهای استانی

شش طرح و پروژه اکتشافی با اعتبارات دولتی به شرکتهای استانی

محمد جوان شیر ظهر امروز در جلسه خبری گفت: معادن نقش مهمی بعهده داشته چون تامین کننده ماده اولیه و مورد نیاز کارخانه‌ها هستند و موجب ارتقا تولید درآمد ناخالص ملی و اشتغال مولد میشوند.
جوان شیر ادامه داد: بلحاظ معدنی کشور ایران از جایگاه خوبی برخورار بوده و استان خراسان جنوبی نیز از این نعمت بی ‌بهره نبوده است که از محورهای اصلی توسعه معدن این است که بمحور افزایش بهره‌وری، استفاده از امکانات موجود و جلوگیری از ضایع شدن مواد معدنی و گسترش فعالیتهای معدنی استوار باشد.
وی افزود: در اجرایی شدن اصل چهل و چهار قانون اساسی تاکیدات براین است که اقتصاد به مردم واگذار گردد و اگر این حجم کار انجام شود مفید خواهد بود و سازمان نظام مهندسی معدن در استان خراسان جنوبی با دارا بودن هزار عضو بازویی کمکی خوبی برای سازمان صنعت، معدن و تجارت است.


رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در سازمان نظام مهندسی معدن آن چه که اهمیت دارد و بعنوان بخش تاثیرگذار در حفظ ذخایر معدنی است وجود اعضا و جذب متخصصین رشته‌های زمین شناسی و معدن است.
جوان شیر عنوان کرد: سال پیش تاکید بر ساماندهی معادن بود و امسال هم در راستای استفاده از تخصص فارغ التحصیلین در این رشته موظف بکارگیری مسئول فنی در اجرای معادن هستیم.
ایشان اضافه کردند: سال پیش اولین سالی بود که پروژه‌های اکتشافی استان که از محل اعتبارات دولتی بود بشرکت معدنی و اعضای شرکتهای استانی واگذار شد که در این راستا شش طرح به اعضای شرکتهای استانی در استان خراسان جنوبی واگذار شد.
منبع : تسنیم

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانرضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۹۶
1174 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0