دختر شینا

«دختر شینا» جزو پُرتکرارترین کتابهای فروردین نودوشش شد

طبق آمار و اطلاعات کتابهای ثبت شده در سایت موسسه خانه کتاب در فروردین نودوشش تعداد دو هزار و نهصدو نود وسه عنوان کتاب منتشر شده است که در مقایسه با فروردین ماه سال پیش (دو هزار و ششصدو هشتاد و چهار) دوازده درصد رشد را تجربه کرده است.

کد خبر: 960231020 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶ - ۵:۳۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، طبق آمار و اطلاعات کتابهای ثبت شده در سایت موسسه خانه کتاب در فروردین نودوشش تعداد دو هزار و نهصدو نود وسه عنوان کتاب منتشر شده است که در مقایسه با فروردین ماه سال پیش (دو هزار و ششصدو هشتاد و چهار) دوازده درصد رشد را تجربه کرده است.دختر شینا جزو پُرتکرارترین کتابهای فروردین نودوشش

دختر شینا جزو پُرتکرارترین کتابهای فروردین نودوشش

دختر شینا جزو پُرتکرارترین کتابهای فروردین نودوشش

دختر شینا جزو پُرتکرارترین کتابهای فروردین نودوشش

در نخستین ماه سال نودوشش، بیش ترین شمارگان کل با ۱٫۸۸۳٫۶۹۰ نسخه بموضوع کودک و بعد از آن، کتابهای کمک درسی با ۷۱۷٫۰۵۰ نسخه اختصاص دارد و موضوع دین با پانصد ودو هزار نسخه، موضوع ادبیات با ۴۹۵٫۵۰۰ نسخه، موضوع علوم اجتماعی با ۳۱۶٫۶۱۰ نسخه و موضوع علوم عملی با ۲۳۰٫۷۴۰ نسخه در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
طبق این آمار، قیمت متوسط کتاب در فروردین ماه سال پیش چهارده هزار و هفتصد وهشتاد وسه تومان بوده که در مقایسه با فروردین ماه سال جاری با کاهش چهارده درصدی به دوازده هزار و هفتصدو نوزده تومان رسیده است.
لازم به ذکراست، در فروردین ماه امسال، دو هزار و سیصد و بیست و هفت عنوان کتاب در تهران منتشر شده است. شهرستانیها در همین بازه زمانی ششصد و شصت و شش عنوان کتاب منتشر نموده‌اند که نسبت به سال پیش با افزایش هشتاد و یک درصدی رو برو شده‌اند.
کتابهای منتشر شده در بازه زمانی یک ماهه فروردین نودو شش از طرف دو هزار و دویست و دو پدید آورنده انتشار یافته که از این تعداد هزارو ششصد و چهل و نه نفر مرد و مابقی زن بودند. هم چنین در همین دوره زمانی در سال نودوپنج تعداد دو هزار و هشتصد وبیست و شش پدیدآورنده فعالیت داشته‌اند که از این تعداد دو هزار و صد و بیست و سه نفر مرد و هفتصد و سه نفر آن زن بودند.


انتشارات «موسسه مهرپویا مهراس»، «مایا»، «بیان جوان»، «کمک آزمون»، «شرکت نشر قطره»، «آوای عدالت»، «شاسوسا»، «جنگل»، «نشر چشمه» و «نشر مرکز» جزو ده ناشر عمومی پرکار در فروردین ماه سال جاری قرار گرفته‌اند.
طبق این آمار، انتشارات «هوپا»، »پرتقال»، «سالیان» ،«قدیانی»، «برف»، «افق»، «آذین گستر»، «بین المللی گاج»، «نیک پی»، و «سایه گستر» در فهرست ده ناشر پرکار حوزه کودک در فروردین ماه سال جاری قرار گرفته‌اند.
از جمله ناشران آموزشی پر کار در فروردین ماه سال جاری میتوان به انتشارات «تخته سیاه»، «شرکت انتشارات کانون فرهنگی آموزش»، «کاگو»، «موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام»، «خوشه علم»،«الگو»، «بین‌المللی گاج» ،«مهرگان دانش»، «آخر»،و «مهر و ماه نو» اشاره کرد.
از جمله کتابهایی که در فهرست پرتکرارترین کتا‌بهای فروردین ماه سال نودوشش قرار گرفته‌اند، میتوان به کتابهای «پنج نقطه قوت برتر خود را بشناسید»، «دختر شینا»، «میوه خارجی»، «قرار دادها و شرایط عمومی و خصوصی آن ها: ویژه آزمونهای نظام مهندسی»، «مدیریت ساخت و نظام برنامه ریزی و کنترل پروژه: ویژه آزمونهای نظام مهندسی»، «مقررات، قوانین و ضوابط حقوقی و انتظامی مرتبط با ساخت و سازها: ویزه آزمونهای نظام مهندسی»، «فرهنگ پوشش»، «حس پروانه شدن» ،«پس از تو»، و «گزینه‌های سخت» اشاره نمود.
کتابهای «نوروز ششم دبستان» و «ماه من… ماه ما» به ترتیب با هفتاد هزار و بیست هزار نسخه در فهرست پرشمارگان هستند.
منبع: خبرگذاری دفاع

 

کانال تلگرام نظام مهندسی البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ اردیبهشت ۹۶
1009 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0