رئیس اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی قزوین مطرح کرد:

هفتاد دوره آموزشی زیست محیطی در استان قزوین برگزار گردید

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: هفتاد دوره تخصصی و آموزشی در حوزه محیط زیست و بهینه سازی مصرف انرژی در استان برگزار گردید.

کد خبر: 960323009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ خرداد ۹۶ - ۳:۱۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس اداره نظام مهندسی ساختمان قزوین و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: هفتاد دوره تخصصی و آموزشی در حوزه محیط زیست و بهینه سازی مصرف انرژی در استان برگزار گردید.هفتاد دوره آموزشی زیست محیطی در استان قزوین

هفتاد دوره آموزشی زیست محیطی در استان قزوین

هفتاد دوره آموزشی زیست محیطی در استان قزوین

هفتاد دوره آموزشی زیست محیطی در استان قزوین

حامد عبدالرزاقی گفت: با توجه به اهمیت موضوع آموزش در بحث محیط زیست و صرفه جویی انرژی، تعداد چهل و هشت دوره آموزشی و بیست و دو گردهمایی تخصصی برای مهندسان، فعالان عرصه ساخت و ساز و علاقه مندان به این موضوع برگزار گردیده است.
عبدالرزاقی ادامه داد: از دوره های آموزشی برگزار شده میتوان به دورههایی هم چون معماری پایدار و روش های صرفه جویی انرژی در ساختمان، عایقبندی صوتی، حرارتی و سیتمهای اطفای حریق و هم چنین تاسیسات گرمایی سرمایی و تهویه مطبوع اشاره نمود.
وی افزود:سمینارتخصصی بهینه سازی مصرف انرژی، مدیریت ممیزی در راهکارهای اجرایی بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان، حمل و نقل پاک و جایگاه دوچرخه در سیستم حمل و نقل شهری از جمله همایشهای تخصصی برگزار شده در موضوع انرژی است که مورد استقبال قرار گرفته است.
ایشان با اشاره به برگزاری جشنواره ساختمانهای برتر در استان قزوین تصریح کرد: یکی از محورهای جشنواره بحث صرفه جویی انرژی و رعایت مبحث نوزدهم مقررات ملی ساختمان است که این جشنواره با هدف ترویج مقررات ملی ساختمان، اصول معماری شهرسازی، کیفیت ساخت و صرفه جویی در مصرف انرژی و هم چنین سازگاری با محیط زیست در ۲ گروه ساختمان و مجتمعهای مسکونی، تجاری یا مختلط تجاری اداری در تابستان سال جاری برگزار میشود.


وی عنوان کرد: استفاده از سیستمهای مدیریت متمرکز ساختمان و هوشمند سازی، استفاده از مصالح پاک وتجدیدپذیر در پروژه، بهره گیری از روش های جدید بازیافت و تجدید پذیر، ایجاد فضای سبز و رعایت مبحث نوزدهم مقررات ملی ساختمان از شاخصهای ارزیابی در محور صرفه جویی در مصرف انرژی در این جشنواره است.
منبع: خبر گزاری مهر

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ خرداد ۹۶
975 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0