عصر امروز؛ در جلسه معارفه رییس سازمان نظام مهندسی

آخوندی: شورای مرکزی وظایف خود را به ‌نحو احسن انجام دهد/ رجبی: اصلاح قانون نظام مهندسی اولویت شورای هفتم

جلسه معارفه رییس جدید شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و تودیع اکبر ترکان، رییس دوره ششم با حضور وزیر راه و شهرسازی و اعضای شورای مرکزی در این وزارتخانه برگزار شد. رجبی بیان کرد: یکی از برنامه‌های دوره هفتم شورای مرکزی، پیگیری اصلاح قانون نظام مهندسی است. آخوندی نیز اظهار کرد: شورای مرکزی هفتم وظایف خود را به نحو احسن به انجام برساند. باید با همراهی و هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های نظام مهندسی، اهداف و برنامه‌های حرفه‌ای را پیش برد.

کد خبر: 5747 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ دی ۹۵ - ۵:۲۸ ب.ظ

جلسه معارفه رییس جدید شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و تودیع اکبر ترکان، رییس دوره ششم با حضور وزیر راه و شهرسازی و اعضای شورای مرکزی در این وزارتخانه برگزار شد. رجبی بیان کرد: یکی از برنامه‌های دوره هفتم شورای مرکزی، پیگیری اصلاح قانون نظام مهندسی است. آخوندی نیز اظهار کرد: شورای مرکزی هفتم وظایف خود را به نحو احسن به انجام برساند.اصلاح قانون نظام مهندسی اولویت شورای هفتم

اصلاح قانون نظام مهندسی اولویت شورای هفتم

اصلاح قانون نظام مهندسی

اصلاح قانون نظام مهندسی اولویت شورای هفتم

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، در ابتدای این جلسه ترکان ضمن تبریک به رییس جدید شورای مرکزی ابراز امیدواری کرد که شورای مرکزی هفتم بتواند در کنار فعالیت‌های جدید خود، کارهای نیمه تمام دوره ششم را ادامه دهد و به انجام برساند.

همچنین رجبی ضمن تشکر از همکاران خود در شورای مرکزی ششم سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: یکی از برنامه‌های دوره هفتم شورای مرکزی، پیگیری اصلاح قانون نظام مهندسی است که باید با همفکری و همدلی انجام شود. باید با همراهی و هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و سازمان های نظام مهندسی، اهداف و برنامه‌های حرفه‌ای را پیش ببریم.

آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، نیز ضمن تقدیر از زحمات مهندس ترکان و تبریک به مهندس فرجی گفت: امیدوارم شورای مرکزی هفتم بتواند وظایف خود را به نحو احسن به انجام برساند.

منبع: صما

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۵
1125 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0