برگزاری سمینار

برگزاری سمینار تجربیات جهانی مقاومسازی سازه‌ها در دانشگاه فردوسی‌مشهد.

برگزاری سمینار تجربیات جهانی مقاومسازی سازه‌ها در دانشگاه فردوسی‌مشهد.همکاری سازمان نظام‌مهندسی استان خراسان‌رضوی و دانشگاه فردوسی مشهد در یک سمینار تخصصی

کد خبر: 11310 تاریخ انتشار: شنبه ۹ اردیبهشت ۹۶ - ۹:۱۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) برگزاری سمینار تجربیات جهانی مقاومسازی سازه‌ها در دانشگاه فردوسی‌مشهد.همکاری سازمان نظام‌مهندسی استان خراسان‌رضوی و دانشگاه فردوسی مشهد در یک سمینار تخصصی برگزاری سمینار تجربیات جهانی مقاومسازی سازه‌ها در دانشگاه فردوسی‌

برگزاری سمینار تجربیات جهانی مقاومسازی سازه‌ها در دانشگاه فردوسی‌

برگزاری سمینار تجربیات جهانی مقاومسازی سازه‌ها در دانشگاه فردوسی‌

برگزاری سمینار تجربیات جهانی مقاومسازی سازه‌ها در دانشگاه فردوسی‌

سمینار تجربیات جهانی مقاومسازی سازه‌ها، سیزدهم اردی بهشت‌ماه با همکاری سازمان نظام‌مهندسی‌ساختمان استان خراسان‌رضوی و دانشگاه فردوسی‌مشهد، در محل دانشگاه فردوسی‌مشهد برگزار میگردد.
سمینار تجربیات جهانی مقاومسازی سازه‌ها سیزدهم اردی بهشت‌ماه از ساعت چهارده تا بیست در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار میگردد.


در سمینار تجربیات جهانی مقاومسازی سازه‌ها که بهمت گروه تخصصی عمران سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان‌رضوی برگزار میگردد، دکتر محاسب استاد مدعو از سوییس و دکتر کرم‌الدین سیمنار فوق را مدیریت خواهند نمود و در آن به ایراد سخنرانی و تبادل تجربیات با حاضرین خواهند پرداخت. به افراد شرکتکننده در این سمینار، امتیاز تمدید پروانه رشته عمران اعطا خواهد گردید.
علاقه مندان جهت ثبت‌نام در این سمینار میتوانند به نشانی www.nezammohandesi.ir مراجعه و حضور خود را در کارگاهها اعلام نمایند.
منبع:مازندشورا

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اردیبهشت ۹۶
1065 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0