انتخاب کیش برای جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی انتخاب کیش برای جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی

انتخاب کیش برای جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی

انتخاب کیش برای جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ، تصمیم جمعی بود/ هزینه ۶.۷ میلیونی حضور هر نفر علی‌الحساب است

کد خبر: 010210001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۱ - ۷:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتخاب کیش برای جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ، تصمیم جمعی بود/ هزینه ۶.۷ میلیونی حضور هر نفر علی‌الحساب است

انتخاب کیش برای جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی

انتخاب کیش برای جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی
حمزه شکیب بیان کرد: انتخاب کیش برای جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی نظام مهندسی تصمیم جمعی بود/ هزینه ۶.۷ میلیونی حضور هر نفر علی‌الحساب است
سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به این‌ که انتخاب جزیره کیش برای برگزار جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی تصمیم جمعی سازمان نظام مهندسی بود،‌ اظهار داشت: هزینه ۶.۷ میلیون تومانی حضور در این جلسه علی‌الحساب است.
حمزه شکیب با اشاره به مکاتبه با رؤسای سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها در رابطه با برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی در جزیره کیش،‌ گفت:‌ در هشت دوره‌ انتخابات شورای مرکزی، شش دوره در جزیره کیش و دو دوره دیگر در تهران برگزار شده است.
شکیب با اشاره به احتمال استفاده استان‌ ها از برگزاری جلسه مذکور،‌ افزود: به همین علت، انتخابات شورای مرکزی عمدتاً در کیش برگزار شده است.
وی ادامه داد: قبلا این‌گونه بود که اعضای هیئت مدیره‌ها، بازرسان،‌ اعضای شورای انتظامی،‌کمیته‌های ۴ جانبه و مهمان ویژه برای انتخابات شورای مرکزی دعوت می‌شدند. شاید آن زمان تعداد افراد به هشتصد نفر می‌رسید.
سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور گفت: در دوره جدید گفتیم فقط اعضایی که حق رأی دارند به کیش بیایند. بر این اساس سیصد و هشتاد و سه نفر اعضای اصلی می‌آیند به علاوه این که در صورت لزوم هر استان یک نفر اضافه با خودش بیاورد.
وی با بیان این‌که رقم اعلام شده شش میلیون و هفتصد هزار تومان هزینه حضور هر نفر در جزیره کیش علی‌الحساب است،‌ افزود: در بودجه سال ۱۴۰۰ این رقم چهار میلیون و هشتصد هزار تومان بوده که به علت نداشتن مصوبه طی امسال، به این رقم چهل درصد تورم را اضافه کردیم و دقیقا به شش میلیون و هفتصد و بیست هزار تومان افزایش یافت که بیست هزار تومان آن را کاهش دادیم.
وی در مورد نحوه انتخاب جزیره کیش برای برگزاری انتخابات نهمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان،‌ بیان داشت:‌ هر استانی که این جلسه برگزار گردد، ممکن است استان از میزبانی استفاده کند. مرسوم بوده که این جلسه در منطقه آزادی برگزار گردد که به هیچ استانی وابسته نباشد.
شکیب گفت: امسال با توجه به شرایط خاص و وضعیتی که ما داریم تصمیم گرفته شد برای کم کردن حاشیه‌ها جلسه فوق‌العاده در جزیره کیش برگزار گردد. روز ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ جلسه هیئت عمومی برگزار گردید و انتخاب جزیره کیش مصوبه این هیئت است. در جلسه مذکور گفتند تاریخ برگزار جلسه بیست و دوم اردی بهشت باشد و سیصد و هشتاد و سه نفر اعضای هئیت مدیره‌ها اختیارات خود را به نماینده وزیر راه و شهرسازی (زریبافان) واگذار کردند و گفتند شما محل را تعیین کنید.
شکیب گفت: در نهایت تصمیم‌گیری برای محل جلسه به روسای سازمان نظام مهندسی استان‌ ها واگذار گردید و تصمیم گرفته شد در جزیره کیش باشد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اردیبهشت ۰۱
475 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0