صادقی: نظام مهندسی سازندگان را به سمت هوشمند سازی ساختمان ها سوق دهد صادقی: نظام مهندسی سازندگان را به سمت هوشمند سازی ساختمان ها سوق دهد

صادقی: نظام مهندسی سازندگان را به سمت هوشمند سازی ساختمان ها سوق دهد

صادقی: نظام مهندسی سازندگان را به سمت هوشمند سازی ساختمان ها سوق دهد ، هوشمندسازی ساختمان در سراسر دنیا به صورت جامع اجرا می گردد، یعنی تمام قطعات یک خانه به یک‌دیگر مرتبط هستند

کد خبر: 030326002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ خرداد ۰۳ - ۷:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، صادقی: نظام مهندسی سازندگان را به سمت هوشمند سازی ساختمان ها سوق دهد ، هوشمندسازی ساختمان در سراسر دنیا به صورت جامع اجرا می گردد، یعنی تمام قطعات یک خانه به یک‌دیگر مرتبط هستند

صادقی: نظام مهندسی سازندگان را به سمت هوشمند سازی ساختمان ها سوق دهد

صادقی: نظام مهندسی سازندگان را به سمت هوشمند سازی ساختمان ها سوق دهد
مدیرعامل شرکت هوشمندسازان خانه سبز بیان کرد:
نظام مهندسی سازندگان را به سمت هوشمند سازی ساختمان ها سوق دهد
صادقی، مدیرعامل شرکت هوشمندسازان خانه سبز اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی می تواند با ایجاد قوانینی، سازندگان را ملزم به تجهیز ساختمان به تجهیزات هوشمند کند و آنان را به سوی هوشمندسازی سوق دهد.
پیمان صادقی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گلستان، گفت: هوشمندسازی ساختمان در سراسر دنیا به صورت جامع اجرا می گردد، یعنی تمام قطعات یک خانه به یک‌دیگر مرتبط هستند اما در ایران این عمل شاید فقط در اندازه های کوچک مثل هوشمندسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی انجام شود.
وی تصریح کرد: هزینه هوشمندسازی ساختمان در کنار سایر هزینه ها در صنعت ساختمان کم‌تر است اما سازندگان به علت اینکه به دنبال تولید با کم‌ترین هزینه هستند از احرای کامل هوشمندسازی در ساختمان های پرهیز می کنند.
صادقی با بیان اینکه شرکت هوشمندسازان خانه سبز در حوزه تامین پروژه های اجرای نور و نورپردازی ساختمان در گلستان فعالیت می کند، گفت: با وجود شرکت ما در استان دیگر سازندگان برای تامین تجهیزات ساختمان به خارج استان مراجعه نمی کنند و می توانند با استفاده از محصولات این شرکت از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر هوشمندسازی ساختمان در ایران رشد داشته، گفت: برای اینکه در ایران مانند سایر کشورها هوشمندسازی به طور کامل در ساختمان اجرا شود باید فرهنگ و آگاهی لازم به سازندگان و مصرف کنندگان ارائه گردد.
به گفته وی، در حال حاضر هوشمندسازی ساختمان موضوع حائز اهمیتی در صنعت ساختمان به شمار می روند.
وی با تاکید براینکه هوشمندسازی ساختمان موجب کاهش مصرف انرژی می گردد، افزود: سازمان نظام مهندسی می تواند با ایجاد قوانینی، سازندگان را ملزم به تجهیز ساختمان به تجهیزات هوشمند کند و آنان را به سوی هوشمندسازی سوق دهد.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ خرداد ۰۳
69 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0