رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در مراسم گشایش الکامپ اعلام کرد:

سازمان نظام مهندسی کامپیوتر: رکورد حضور بخش خصوصی و دولتی در الکامپ شکست/ حمل و نقل عمومی رایگان برای کاهش ترافیک

ناصر علی سعادت رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان برگزار کننده الکامپ بیست و دوم در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: 336 شرکت داخلی، 86 شرکت خارجی از 18 کشور، 250 استارتاپ در کنار دستگاه‌های دولتی در نمایشگاه امسال حضور دارند.

کد خبر: 3286 تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ آذر ۹۵ - ۱۲:۰۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رکورد حضور بخش خصوصی و دولتی در الکامپ شکست ، سعادت با بیان این که تنها صنعتی که می‌تواند جایگزین نفت در کشور ما باشد و اقتصاد کشور را جلو ببرد، نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات است گفت: سال گذشته وعده دادیم که الکامپ هرسال از نظر کیفی ارتقا یافته و پس از سه سال این نمایشگاه به معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی کشور بدل شود و همچنان بر سر وعده خود هستیم.

رکورد حضور بخش خصوصی و دولتی در الکامپ شکست

الکامپ

رکورد حضور بخش خصوصی و دولتی در الکامپ شکست

وی با بیان این که برگزاری بی‌حاشیه نمایشگاه سال گذشته سبب اعتماد شرکت‌های ICT برای حضور در نمایشگاه شد گفت: ۶۶۰ شرکت داخلی در کنار پاویون‌ها و شرکت‌های خارجی متقاضی حضور در الکامپ بودند. علاوه بر این دولت نیز تقاضای افزایش متراژ این بخش را داشت و از سوی دیگر قصد داشتیم فضای اختصاص یافته به استارتاپ‌ها را نیز گسترش دهیم. در نتیجه تقاضا برای حضور در الکامپ از مرز ۶۰ هزار متر مربع و ۱۰۰۰ شرکت گذشت. این درحالی بود که با توجه به بسته شدن تقویم الکامپ در سال گذشته، ما با محدودیت فضای ۲۳ هزار متر مربعی مواجه بودیم.
رییس سازمان نصر کشور گفت: در نهایت برای این که حضور حداکثری و با کیفیت فعالان صنعت ICT را داشته باشیم، ۳۳۶ شرکت داخلی، ۸۶ شرکت خارجی و ۲۵۰ استارتاپ و دستگاه‌های دولتی در ۱۴ سالن و بخش فضای باز جانمایی شدند که رکورد بی‌سابقه‌ای در تاریخ الکامپ محسوب می‌شود.
سعادت با اشاره به حمایت از استارتاپ‌ها در نمایشگاه سال گذشته گفت: پس از الکامپ، این نوآوری در نمایشگاه‌های سبیت و جیتکس نیز اتفاق افتاد. سال گذشته ۳۰ درصد فضای سالن ۱۸ به ۸۰ استارتاپ‌ اختصاص یافت.
وی ادامه داد: امسال فضای اختصاص یافته به استارتاپ‌ها را سه برابر کرده و ۲۵۰ استارتاپ در کل سالن ۱۸ و در کنار شتاب‌دهنده‌ها استقرار یافته‌اند.
سعادت درباره وضعیت سالن دولت نیز توضیح داد: بخش دولت نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش فضا داشته و در سالن نقش جهان (۳۸b) دستاوردهای دولت الکترونیکی و شبکه ملی اطلاعات را معرفی می‌کند.
رییس سازمان نصر کشور  با بیان این که شرکت‌های خارجی در سال‌های پیش حضور کمرنگی در الکامپ داشتند گفت: امسال ۸۶ شرکت خارجی از ۱۸ کشور در نمایشگاه حضور دارند. همچنین پاویون اختصاصی کشورهای چین، کره جنوبی و تایوان در نمایشگاه برپا شده است و هیات ۶۰ نفره مالزیایی نیز به بازدید از الکامپ خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: سیستم رجیستری نوینی با همکاری بانک پارسیان راه اندازی شده و بازدیدکنندگان هم از طریق الکترونیکی و هم به صورت حضوری می‌توانند در نمایشگاه ثبت‌نام کنند.
سعادت با بیان این که ستاد خبری و اطلاع‌رسانی مفصلی در نمایشگاه امسال برپا شده است گفت: برای نخستین بار وقایع الکامپ مستندسازی شده و به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.
رییس سازمان نصر کشور  با اشاره بحث‌های اخیر درباره ترافیک نمایشگاه گفت: برای کاهش معضل ترافیک، ۳۰ دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده است که بازدیدکنندگان را از میادین پونک، ونک، تجریش و رسالت به رایگان به نمایشگاه می‌آورند. همچنین دو خدمات دهنده سرویس‌های آنلاین حمل و نقل (اسنپ و تپ‌سی) با تخفیف ویژه بازدیدکنندگان را به نمایشگاه می‌آورند.

رکورد حضور بخش خصوصی و دولتی در الکامپ شکست

منبع: روابط عمومی سازمان

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ آذر ۹۵
1253 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0