انتشار خبرنامه سازمان نظام مهندسی«اخبار مهندس» برای اولین بار انتشار خبرنامه سازمان نظام مهندسی «اخبار مهندس» برای اولین بار

انتشار خبرنامه سازمان نظام مهندسی«اخبار مهندس» برای اولین بار

انتشار خبرنامه سازمان نظام مهندسی «اخبار مهندس» برای اولین بار ، در چهل و چهار صفحه و بصورت کاملا متفاوت و ابتکاری صورت گرفت. در شماره اول خبرنامه، تمام اخبار و مطالب مهم و ویژه نظام مهندسی در هشت ماهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است

کد خبر: 990709004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مهر ۹۹ - ۸:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتشار خبرنامه سازمان نظام مهندسی «اخبار مهندس» برای اولین بار ، در چهل و چهار صفحه و بصورت کاملا متفاوت و ابتکاری صورت گرفت. در شماره اول خبرنامه، تمام اخبار و مطالب مهم و ویژه نظام مهندسی در هشت ماهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است

انتشار خبرنامه سازمان نظام مهندسی«اخبار مهندس» برای اولین بار

انتشار خبرنامه سازمان نظام مهندسی«اخبار مهندس» برای اولین بار
در چهل و چهار صفحه و بصورت کاملا متفاوت و ابتکاری منتشر گردید؛
انتشار خبرنامه سازمان نظام مهندسی«اخبار مهندس» برای اولین بار
خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان با نام «اخبار مهندس» برای اولین بار و در چهل و چهار صفحه به صورت کاملا متفاوت و ابتکاری منتشر گردید.
به دنبال تاکیدات رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان و شورای مرکزی هشتم، خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان با نام «اخبار مهندس» برای اولین بار و در چهل و چهار صفحه منتشر گردید.
در شماره اول خبرنامه، تمام اخبار و مطالب مهم و ویژه نظام مهندسی در هشت ماهه اخیر مورد توجه قرار گرفته و گفتگوها و یادداشتهای اختصاصی از خرم، هاشم زاده، مومنی مقدم، سنایی دشتی و نوری کوپایی، منتشر شده است.
«گزارش هشت ماهه از دستورکارها و اقدامات شورای مرکزی هشتم»، «در ۵ جلسه شورای منطقه ای چه گذشت؟»، «شروع دور جدید سفرهای استانی رییس سازمان نظام مهندسی»، «اقدامات اولیه برای آغاز ارتباطات بین المللی»، «ابلاغ تعرفه خدمات مهندسی سال نود و نه»، «اقدامات هجده گانه ضدکرونایی نظام مهندسی» و «تغییرات جامعه ایران در دوران پساکرونا»؛ عنوان گزارش‌ها و مطالب مهم اولین شماره خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان است.
در بخش ویژه نامه اولین شماره خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان «اخبار مهندس»، که بیست و چهار صفحه است، بصورت کاملا متفاوت و ابتکاری، به بررسی سوابق کاری، اجرایی و علمی سی و دو عضو شورای مرکزی هشتم پرداخته شده است.
سرمقاله «اخبار مهندس» را هم مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با عنوان «مقدمه ای بر انتشار خبرنامه» نوشته است.
از این پس قرار است خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان «اخبار مهندس»، بصورت ماهانه منتشر گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مهر ۹۹
475 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
301 0