انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

انتشار گزارش عملکرد ۶ ماهه نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ، با هدف مستندسازی فعالیتهای انجام شده در بخشهای مختلف و ارائه آمار تحلیلی از وضعیت سازمان از زوایای مختلف صورت گرفت

کد خبر: 990728002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ - ۸:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتشار گزارش عملکرد ۶ ماهه نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ، با هدف مستندسازی فعالیتهای انجام شده در بخشهای مختلف و ارائه آمار تحلیلی از وضعیت سازمان از زوایای مختلف صورت گرفت


انتشار گزارش عملکرد ۶ ماهه نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
گزارش آماری و تحلیلی عملکرد ۶ ماهه ابتدایی سال نود و نه سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان منتشر گردید.
دومین گزارش آماری و تحلیلی فعالیتهای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان مربوط به ۶ ماهه سال نود و نه (فرودین لغایت شهریور ماه) ، با هدف مستندسازی فعالیتهای انجام شده در بخشهای مختلف و ارائه آمار تحلیلی از وضعیت سازمان از زوایای مختلف تهیه شده و در اختیار اعضای سازمان قرار گرفته است.
امید است این اثر بتواند نقشی هرچند کوچک در دست‌یابی سازمان به یکی از عالی‌ترین اهداف خود، یعنی شفاف سازی در عملکرد سازمان بر داشته و زمینه ی اشراف اعضای محترم به امور انجام گرفته را فراهم آورد.
برای دریافت متن کامل این گزارش به لینک زیر مراجعه کنید:

گزارش آماری و تحلیلی عملکرد شش ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۹ سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان


خدمات مهندسی به مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله
خبر دیگر این که رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان بیان کرد: این سازمان سازمان تاکنون دویست و بیست هزار متر مربع خدمات مهندسی به مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله ارائه کرده است.
کمال دویده با بیان این خبر گفت: در راستای اجرای بند دوازده از ماده پانزدهم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در مورد اصل همکاری با مراجع استان در هنگام بروز سوانح و بلایای طبیعی و بمنظور ارتقای کیفی طرحهای ساختمانی و شهرسازی، هیات مدیره دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان از ابتدای سال نود و هشت در هنگام وقوع سیل در استان خوزستان، اقداماتی در قالب کمکهای نقدی و غیرنقدی، ارائه راه کارهای علمی و عملی لازم در جهت تقویت نقاط بحرانی و آسیب پذیر، ترمیم و تقویت سیل بندها، ارائه ی ایده های فنی مهندسی و بازسازی زیرساختها انجام داد.
دویده تصریح کرد: این سازمان هم‌چنین با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در زمینه بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان، همانند بازسازی مناطق سیل زده، همکاری داشت.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن خوزستان، ادامه داد: بعد از ارائه کمکهای نقدی و فنی، یک تفاهم‌نامه میان این سازمان و بنیاد مسکن استان منعقد گردید، تا سازمان نظام مهندسی خوزستان در بحث نظارت بر کار بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان‌ هایی که در سیلاب و زلزله آسیب دیده‌اند، ورود کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان گفت: در مجموع سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان تا کنون یک هزار و هفتصد و ‌نوزده پلاک با متراژ کلی دویست و بیست هزار و سیصد و بیست و یک متر مربع در قالب تفاهم نامه منعقده خدمات مهندسی ارائه داده است.
دویده ادامه داد: در مناطق آسیب دیده از زلزله در مسجدسلیمان، سازمان نظام مهندسی به تعداد ۸۸۵ پلاک با متراژ ۱۲۶ هزار و ۸۶۰ مترمربع خدمات مهندسی ارائه داد.
وی گفت: در مناطق سیل زده شوشتر ۲۳۶ پلاک، دشت آزادگان ۳۲۶ پلاک، اهواز بیست و شش پلاک از خدمات نظام مهندسی در بازسازی، استفاده کردند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان گفت: هم‌چنین ۲۴۶ پلاک به متراژ ۲۷ هزار و ۸۰ مترمربع از مناطقی که در اهواز دچار آبگرفتگی شده بودند بازسازی شدند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ مهر ۹۹
406 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0