آزمون صلاحیت حرفه ای مهندسان طراحی معماری با رعایت کامل پروتکل ‌های بهداشتی آزمون صلاحیت حرفه ای مهندسان طراحی معماری با رعایت کامل پروتکل ‌های بهداشتی

آزمون صلاحیت حرفه ای مهندسان طراحی معماری با رعایت کامل پروتکل ‌های بهداشتی

آزمون صلاحیت حرفه ای مهندسان طراحی معماری با رعایت کامل پروتکل ‌های بهداشتی ، برگزار شد. آزمون طراحی معماری است و تعداد داوطلبان رشته چهارده هزار و هشتصد و چهل و سه نفر است

کد خبر: 990606047 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ شهریور ۹۹ - ۱۰:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آزمون صلاحیت حرفه ای مهندسان طراحی معماری با رعایت کامل پروتکل ‌های بهداشتی ، برگزار شد. آزمون طراحی معماری است و تعداد داوطلبان رشته چهارده هزار و هشتصد و چهل و سه نفر است

آزمون صلاحیت حرفه ای مهندسان طراحی معماری با رعایت کامل پروتکل ‌های بهداشتی

آزمون صلاحیت حرفه ای مهندسان طراحی معماری با رعایت کامل پروتکل ‌های بهداشتی

دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان اعلام کرد:
آزمون صلاحیت حرفه‌ای مهندسان طراحی معماری سراسری برگزار می ‌گردد/برگزاری آزمون با رعایت کامل پروتکل ‌های بهداشتی
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای مهندسان طراحی معماری در روز پنج‌شنبه، ششم شهریورماه به شکل سراسری در شصت و چهار شهر و هشتاد دانشگاه کشور خبر داد و افزود: آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می ‌گردد.
حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در بخش طراحی معماری در روز ۵ ‌شنبه ششم شهریور ماه خبر داد و در بیان جزئیات آزمون، عنوان داشت: آزمونی که ۵ شنبه برگزار می ‌گردد، آزمون طراحی معماری است و تعداد داوطلبان رشته چهارده هزار و هشتصد و چهل و سه نفر است.
وی تصریح کرد: آزمون به شکل سراسری پنج شنبه ششم شهریور ماه در سی و یک استان و شصت و چهار شهر و هشتاد دانشگاه، همزمان به مدت ۸ ساعت از ساعت نه صبح تا هفده عصر، برگزار می ‌گردد.
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ادامه داد: آزمون صلاحیت حرفه‌ای مهندسان با رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی برگزار می‌ گردد و در این مورد، با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هماهنگی‌ های لازم انجام شده تا ناظران بهداشتی در استان ‌ها را معرفی کنند و بر روند برگزاری آزمون از منظر بهداشتی نظارت داشته باشند.
مانی فر ادامه داد: فاصله‌گذاری اجتماعی در آزمون به طور کامل رعایت می‌ گردد و برای اولین بار است که آزمون ترسیم و طراحی از آزمون تستی جدا شده است.
به گفته مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، استان تهران با ۲۴۵۵ نفر شرکت‌کننده و خراسان‌جنوبی با شصت و نه نفر شرکت‌کننده، بیشترین و کم ترین تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون صلاحیت حرفه ای مهندسان طراحی معماری را به خود اختصاص داده است.
وی گفت: پنجاه و سه درصد خانم و چهل و هفت درصد آقا در این آزمون شرکت میکنند.
لازم به ذکر است، شرکت کنندگان لازم است کارت ورود به آزمون را از سامانه آزمونهای ورود به حرفه دریافت کنند.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۹
440 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0