جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر و روستاهای فریدونکنار ریاست اداره راه و شهر سازی فریدونکنار مطرح کرد:

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر و روستاهای فریدونکنار

ریاست اداره راه و شهر سازی فریدونکنار از جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کد خبر: 960613002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶ - ۶:۳۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،ریاست اداره راه و شهر سازی فریدونکنار از جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر و روستاها

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر و روستاها

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر و روستاهای فریدونکنار

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر و روستاهای فریدونکنار

محمدحسن داداشی با تاکید بر وضعیت نظارت بر ساختمان ‌ها در فریدونکنار عنوان داشت : در بخش مسکن بازدید مستمر از ساختمان ‌های در حال ساخت در حوزه نظام مهندسی و بررسی شرایط ۴ گانه مسکن با نظارت عالیه بر ساخت و سازهای حوزه شهرستان انجام شده است.

داداشی با اشاره به این که ساختمان‌ های دولتی مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ثبت احوال فریدونکنار مورد نظارت و اجرا قرار گرفتند، یاد آور شد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر و روستا و حفظ و نگه داری از املاک دولتی و اراضی مربوط به مسکن انجام گردیده است.

وی از آزادسازی املاک دولتی شامل عرصه و اعیان در ید متصرفین به ترتیب اعیان به میزان نهصد و پنجاه مترمربع و عرصه به میزان یازده هزار و پانصد مترمربع خبر داد و خاطر نشان کرد: عقد قرارداد پروژه ‌های راه سازی هم چون احداث راه روستایی در حوزه بخشداری‌ ها و اتمام عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی نوایی ‌محله و کوچک ‌بیشه ‌محله و بررسی پرونده‌ های ثبتی در راستای اجرای قانون تعیین و تکلیف و وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان ‌های بدون سند رسمی در سیصد و شصت مورد انجام شده است.

رییس اداره راه و شهر سازی فریدونکنار با تاکید بر این که پی گیری امور مربوط به تسهیلات اقشار ویژه شامل خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در دستور کار است، یاد آور شد: آزادسازی زمین‌ های دولتی آب و برق خوزستان و احداث راه جدید شهر سرخرود با مشارکت شهرداری محقق گردیده است.

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر و روستاها

وی تصریح کرد: نشست های مختلف در راستای امور مسکن و اراضی دولتی و طرح دعوی حقوقی و پی گیری اجرایی دادنامه‌ های صادره له این اداره در مراجع اجرای احکام در مورد متصرفین و خلع ید و قلع و قمع و اعاده به وضع سابق اراضی متصرفی دولتی هم برگزار گردیده است.

داداشی پاسخ گویی به اشخاص حقیقی و حقوقی در ارتباط با واگذاری اراضی را یکی دیگر از مهم ترین بخشهای عملکرد این اداره دانست و عنوان کرد: بررسی شرایط مالکین بمنظور واگذاری حدنصاب مقرر در قانون و مالکینی که زمین آن ها موات تشخیص شده است.

رییس اداره راه و شهر سازی فریدونکنار تاکید کرد: امور مربوط به ارزیابی و قیمت ‌گذاری اراضی، تعیین تکلیف امور مربوط به واگذاری‌ های قبلی و پاسخ گویی به استعلامات مرتبط به آن هم تحقق یافته است.

منبع: بلاغ مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام اخبار نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ شهریور ۹۶
1154 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0