رییس سازمان نظام مهندسی با صدور پیام تبریکی خطاب به رییس جمهوری منتخب دوره دوازدهم اعلام نمود

آمادگی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با دویست و بیست هزار عضو برای اجرای اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی

احمدکبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با دادن پیام تبریکی خطاب به رییس جمهوری منتخب، آمادگی این سازمان را با دویست وبیست هزار عضو برای کمک و هم راهی با دولت در اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی و افزایش بهره وری اعلام نمود.

کد خبر: 960231011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶ - ۳:۳۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،احمدکبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با دادن پیام تبریکی خطاب به رییس جمهوری منتخب، آمادگی این سازمان را با دویست وبیست هزار عضو برای کمک و هم راهی با دولت در اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی و افزایش بهره وری اعلام نمود.آمادگی سازمان با دویست و بیست هزار عضو برای اجرای اقتصاد مقاومتی

Untitled-1آمادگی سازمان با دویست و بیست هزار عضو برای اجرای اقتصاد مقاومتی

متن پیام احمد کبیری بدین شرح است:
جناب آقای دکتر روحانی
رییس جمهور محبوب و منتخب ملت رشید و فهیم ایران
با اهدای صمیمانه ترین درودها ازسوی خود و صدها هزار جوان فرهیخته عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور پیروزی غرورآفرین شما را که نتیجه خواست ملت آگاه و آزادی خواه ایران است، بحضور جناب عالی و مردم حماسه ساز تبریک عرض میکنم.
این افتخار آفرینی که نماد تلاش و اراده ملت برای حرکت در مسیر عقلانیت و تعامل با جهان است از یک سو فرصتی بی بدیل را برای توسعه و تحول و پیشرفت ایران عزیز فراهم کرده و از سوی دیگر مسوولیت دولت محترم را در پاسخگویی بخواست ملت دوچندان مینماید.
یکی از خواستهای به حق مردم به خصوص جوانان تحصیل کرده کشور تدارک برنامه ای اساسی برای رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال است. این سازمان بابیش از دویست و بیست هزار نفر عضو در مقاطع کارشناسی تا دکتری در رشته های متعدد کشاورزی آمادگی خود را برای کمک و هم راهی با دولت محترم در زمینه اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی و افزایش بهره وری اعلام مینماید.


امیداست با تدبیر حضرت عالی و تلاش دولت محترم و هم راهی ملت شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز باشیم.
منبع: ایانا

 

کانال تلگرام نظام مهندسی آذربایجانغربی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ اردیبهشت ۹۶
1056 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0