آمادگی برای هرگونه همکاری و گسترش روابط بین نظام مهندسی و مجلس آمادگی برای هرگونه همکاری و گسترش روابط بین نظام مهندسی و مجلس

آمادگی برای هرگونه همکاری و گسترش روابط بین نظام مهندسی و مجلس

آمادگی برای هرگونه همکاری و گسترش روابط بین نظام مهندسی و مجلس ، اعلام شد. كوچكى نژاد و مرحبا از نمایندگان مجلس با احمد خرم دیدار کردند

کد خبر: 000619002 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ شهریور ۰۰ - ۸:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آمادگی برای هرگونه همکاری و گسترش روابط بین نظام مهندسی و مجلس ، اعلام شد. كوچكى نژاد و مرحبا از نمایندگان مجلس با احمد خرم دیدار کردند

آمادگی برای هرگونه همکاری و گسترش روابط بین نظام مهندسی و مجلس

آمادگی برای هرگونه همکاری و گسترش روابط بین نظام مهندسی و مجلس
در دیدار كوچكى نژاد و مرحبا از نمایندگان مجلس با احمد خرم بیان گردید؛
اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و گسترش روابط بین نظام مهندسی و مجلس
۲ تن از نمایندگان مجلس در دیدار با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، برای هرگونه همکاری و گسترش روابط بین نظام مهندسی و پارلمان اعلام آمادگی کردند.
غلام‌رضا مرحبا، نماينده دوره يازدهم شهرستان آستارا استان گيلان در مجلس، سخنگوى كميسيون اقتصادى مجلس و عضو شوراى عالى اقتصاد و هم‌چنین جبار كوچكى نژاد، نماينده چهار دوره شهرستان هاى رشت و خمام استان گيلان در مجلس، عضو هيات رييسه كميسيون برنامه و بودجه و عضو كميسيون تلفيق بودجه مجلس با احمد خرم، ریاست سازمان نظام مهندسى ساختمان كشور دیدار و در مورد مسایل مختلف بحث و گفتگو کردند.
در اين ديدار آنها از عملكرد مثبت اين دوره از رياست سازمان نظام مهندسى ساختمان كشور بعنوان اتفاقى مثبت براى تمام مهندسان كشور ياد كردند.
این ۲ نماینده مجلس همچنین رئیس سازمان را جزو مديران نمونه و پيشكسوتى با تجربه در حوزه عمران و معمارى و شهرسازى و حمل و نقل خواندند و گفتند: دوران وزارت وی در راه و ترابرى كشور واقعا اتفاقات زيربنايى قابل توجهی در كشور رخ داد كه هیچگاه از یادها نخواهد رفت.
در همین حال، از دیگر موارد مطرح شده در این نشست، موضوع انتخابات بود. آنان گفتند: ان‌شاءالله انتخابات نظام مهندسى ساختمان كه به زودى در كل كشور برگزار خواهد شد، انتخابات سالم و مورد قبولى خواهد بود. و قطعا برگ برنده اى ديگر از عملكرد مثبت اين دوران را تكميل تر خواهد كرد.
این دو نماینده مجلس در ادامه جلسه بمنظور هرگونه همكارى و گسترش روابط بین مجلس و سازمان نظام مهندسى ساختمان كشور اعلام آمادگی کردند.
جبار كوچكى نژاد و مرحبا هم‌چنین نتیجه گسترش همکاری‌های مشترک در روابط بین نظام مهندسی و مجلس را باعث کاهش دخالتهای دولت در تشکلهای مهمی چون نظام مهندسی دانستند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ شهریور ۰۰
704 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0