گزارش اولیه از سفر دو روزه احمدخرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به اصفهان گزارش اولیه از سفر دو روزه احمدخرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به اصفهان

گزارش اولیه از سفر دو روزه احمدخرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به اصفهان

گزارش اولیه از سفر دو روزه احمدخرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به اصفهان ، صادر شد. جزییات تکمیلی از این سفر استانی متعاقبا منتشر می گردد

کد خبر: 001111001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ بهمن ۰۰ - ۸:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، گزارش اولیه از سفر دو روزه احمدخرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به اصفهان ، صادر شد. جزییات تکمیلی از این سفر استانی متعاقبا منتشر می گردد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در تازه ترین سفر استانی خود به اصفهان رفت تا از نزدیک با مشکلات و مطالبات مهندسان این آشنا گردد.

احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با استقبال رئیس و هیات رئیسه سازمان وارد اصفهان شد تا از نزدیک با مشکلات و مطالبات مهندسان این استان آشنا گردد.

خرم در این سفر دو روزه استانی و با دعوت مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی و رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان، در آئین افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات در اصفهان حضور یافت.
هم اکنون جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی اصفهان با حضور احمد خرم رییس سازمان، غلامحسین عسکری عضو شورای مرکزی و رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد استان‌ها، مهران کوهی کمالی عضو شورای مرکزی و کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان درحال برگزاری است.
در ادامه این سفر استانی، قرار است رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از جبل عاملی، برومند و آراستر پیشکسوتان عضو سازمان و صنعت احداث تقدیر به عمل آورد.
جزییات تکمیلی از این سفر استانی متعاقبا منتشر می گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ بهمن ۰۰
1169 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0