گزارش اولیه از سومین سفر استانی سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به کرمانشاه گزارش اولیه از سومین سفر استانی سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به کرمانشاه

گزارش اولیه از سومین سفر استانی سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به کرمانشاه

گزارش اولیه از سومین سفر استانی سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به کرمانشاه ، ارائه شد. شورای مرکزی آینده باید «منسجم و کارآمد» باشد

کد خبر: 001222004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ اسفند ۰۰ - ۶:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، گزارش اولیه از سومین سفر استانی سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به کرمانشاه ، ارائه شد. شورای مرکزی آینده باید «منسجم و کارآمد» باشد

گزارش اولیه از سومین سفر استانی سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به کرمانشاه

گزارش اولیه از سومین سفر استانی سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به کرمانشاه
گزارش اولیه از سومین سفر استانی سرپرست سازمان به کرمانشاه؛
حمزه شکیب: شورای مرکزی آینده باید «منسجم و کارآمد» باشد
سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در سومین سفر استانی خود به کرمانشاه رفت تا از نزدیک با مشکلات و مطالبات مهندسان این استان آشنا گردد.
حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با استقبال رئیس و هیات رئیسه سازمان وارد کرمانشاه شد تا از نزدیک با مشکلات و مطالبات مهندسان این استان آشنا گردد.
وی در این سفر استانی در جلسه با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی کرمانشاه حضور یافت.
در همین حال، شکیب با بیان اینکه به دنبال وحدت رویه در سراسر کشور هستیم، تصریح کرد: می‌ خواهیم نگاه جامعه به مهندسان و نظام مهندسی، مثبت شود به نحوی که مردم از این سازمان به عنوان سازمان مرجع و خلاق یاد کنند.
سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خواستار مورد توجه قرار گرفتن گزارش تخلف ناظران شد و گفت: همه در کنار هم در چرخه ساخت و ساز باشیم.
وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه شورای مرکزی آینده «منسجم ‌و کارآمد» باشد، ادامه داد: هیات مدیره جدید سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ها با انرژی مثبت آمده اند و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
شکیب ادامه داد: در دوره جدید کلید سازمان نظام مهندسی بصورت امانت از طرف اعضا به ما سپرده شده است و باید از این امانت به بهترین شکل ممکن صیانت کنیم.
در ادامه تجلیل از مهندسان پیشکسوت و دیدارهای جداگانه با معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری و هم‌چنین شهردار کرمانشاه از دیگر برنامه های دکتر شکیب در این سفر استانی است.
در این سفر استانی، جعفر هاشم زاده، مجید جی افرام و سید حمیدرضا کارگر از اعضای شورای مرکزی، سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را همراهی می کنند.
برای مشاهده گزارش تصویری به لینک زیر وارد شوید:

https://iriceo.ir/index.php/gallery/item/34663
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۰۰
509 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0