تاثیر مثبت فعالیت‌ های معدنی شرکت مس در استان سیستان و بلوچستان تاثیر مثبت فعالیت‌ های معدنی شرکت مس در استان سیستان و بلوچستان

تاثیر مثبت فعالیت‌ های معدنی شرکت مس در استان سیستان و بلوچستان

تاثیر مثبت فعالیت‌ های معدنی شرکت مس در استان سیستان و بلوچستان ، حضور چهل کوره در استان سیستان و بلوچستان غنیمت است. غنیمتی که باعث ورود تکنولوژی‌های روز به استان شده از سوی دیگر و موجبات پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد

کد خبر: 001209023 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ - ۱۰:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تاثیر مثبت فعالیت‌ های معدنی شرکت مس در استان سیستان و بلوچستان ، حضور چهل کوره در استان سیستان و بلوچستان غنیمت است. غنیمتی که باعث ورود تکنولوژی‌های روز به استان شده از سوی دیگر و موجبات پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد

تاثیر مثبت فعالیت‌ های معدنی شرکت مس در استان سیستان و بلوچستان

تاثیر مثبت فعالیت‌ های معدنی شرکت مس در استان سیستان و بلوچستان
تاثیر مثبت فعالیت‌ های معدنی شرکت مس در استان سیستان و بلوچستان
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان سیستان و بلوچستان با حضور در غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی زاهدان از دستاوردهای این مجموعه بازدید و فعالیت های صورت گرفته را مثبت ارزیابی کرد.
شهاب دهواری در بازدید از غرفه این مجموعه و گفتگو با دست اندرکاران غرفه معدن چهل کوره تصریح کرد: «حضور چهل کوره در استان سیستان و بلوچستان غنیمت است. غنیمتی که باعث ورود تکنولوژی‌های روز به استان شده از سوی دیگر و موجبات پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.»
دهواری هم‌چنین اظهار امیدواری کرد تا با حضور فعال ‌تر شرکت ملی صنایع مس ایران در استان، فعالیتها و همکاری های خصوصی گسترش بیشتری پیدا کرده و موجبات پیشرفت این منطقه را فراهم آورد.
وی در ادامه با طرحهای پیشنهادی گسترش چهل کوره نیز آشنا شده و زمینه را برای همکاری این مجموعه با ایمیدرو و سازمان صمت مناسب ارزیابی کرد.
دهواری در بازدیدی گروهی به همراه دکتر مریم عسکری؛ عضو شورای شهر و مهندس شه بخش؛ نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان، از نزدیک با دستاوردهای جدید مجتمع های مختلف شرکت ملی صنایع مس ایران نیز آشنا گردید.
منبع: دنیای معدن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۰۰
780 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0