شهردار منطقه 12 از آخرین وضعیت آواربرداری‌ها گفت

ادامه عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو

شهردار منطقه 12 گفت: نیروهای آتش‌نشان به آواربرداری‌ها ادامه می‌دهند. امیدوار هستیم عملیات آواربرداری در ساختمان ویران شده پلاسکو تا بامداد چهارشنبه به اتمام رسد. طی ساعات اخیر هیچ پیکری از زیر آوار خارج نشده و تجسس‌ها همچنان ادامه دارد. پایش و بررسی‌ها در رابطه با وضعیت ساختمان‌های اطراف پلاسکو ادامه دارد.

کد خبر: 6482 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ بهمن ۹۵ - ۵:۳۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،عابد ملکی، شهردار منطقه ۱۲، درباره آخرین وضعیت آواربرداری‌ها بیان کرد: در پی آواربرداری‌های اخیر به مرحله صفر – صفر خیابان رسیده‌ایم و همچنان کار آواربرداری ادامه دارد. عملیات آواربرداری در محل ساختمان پلاسکو اکنون با سرعت در حال پیگیری است و نیروهای آتش‌نشان به آواربرداری‌ها ادامه می‌دهند. امیدوار هستیم عملیات آواربرداری در ساختمان ویران شده پلاسکو تا بامداد چهارشنبه به اتمام رسد.ادامه عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو

Untitled-7

ادامه عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو

شهردار منطقه ۱۲ همچنین افزود: هنوز پیکر جدیدی از زیر آوارهای ساختمان پلاسکو خارج نشده است. طی ساعات اخیر هیچ پیکری از زیر آوار خارج نشده و تجسس‌ها همچنان ادامه دارد.

وی همچنین درباره ساختمان‌های اطراف پلاسکو اظهار کرد: نگرانی‌هایی در رابطه با ساختمان‌های اطراف پلاسکو وجود دارد و دائم نمایندگان نظام مهندسی و شهرداری تهران در محل حضور داشته و نظارت‌هایی بر وضعیت ساختمان‌ها دارند. پایش و بررسی‌ها در رابطه با وضعیت ساختمان‌های اطراف پلاسکو ادامه دارد و این کار با نقشه برداری‌ها انجام می‌شود.

منبع: رکنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ بهمن ۹۵
1257 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0