سخنگوی کمیسیون عمران مجلس درباره حادثه ساختمان پلاسکو گفت

بررسی حادثه ساختمان پلاسکو توسط کمیته ویژه کمیسیون عمران

صدیف بدری گفت: با وجود اینکه مجلس در اواسط تعطیلات خود به سر می‌برد ولی بنده به همراه چند تن دیگر از اعضای کمیسیون در قالب کمیته‌ای به صورت میدانی و ویژه به حادثه ساختمان پلاسکو خواهیم پرداخت و هرگونه اظهار نظر درباره مقصران و مسببان این حادثه پس از تکمیل گزارش دستگاه‌های امدادرسان و آتش‌نشانی خواهد بود. در عین حال در پدید آمدن این حادثه، مالکان واحدهای تجاری ساختمان پلاسکو را هم بی‌تقصیر ندانست.

کد خبر: 5860 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ دی ۹۵ - ۳:۲۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیته ویژه کمیسیون عمران علل حادثه آتش‌سوزی و تخریب کامل ساختمان پلاسکو را اواسط تعطیلات مجلس بررسی می‌کند.بررسی حادثه ساختمان پلاسکو توسط کمیته ویژه کمیسیون عمران

بررسی حادثه ساختمان پلاسکو توسط کمیته ویژه کمیسیون عمران

بررسی حادثه ساختمان پلاسکو

بررسی حادثه ساختمان پلاسکو توسط کمیته ویژه کمیسیون عمران

صدیف بدری گفت: با وجود اینکه مجلس در اواسط تعطیلات خود به سر می‌برد ولی بنده به همراه چند تن دیگر از اعضای کمیسیون در قالب کمیته‌ای به صورت میدانی و ویژه به حادثه ساختمان پلاسکو خواهیم پرداخت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس، هرگونه اظهار نظر درباره مقصران و مسببان این حادثه پس از تکمیل گزارش دستگاه‌های امدادرسان و آتش‌نشانی خواهد بود. وی از شهادت احتمالی نیروهای آتش‌نشان حاضر در این ساختمان اظهار ناراحتی کرد و به خانواده این عزیزان تسلیت گفت. در عین حال در پدید آمدن این حادثه، مالکان واحدهای تجاری ساختمان پلاسکو را هم بی‌تقصیر ندانست و افزود: از آنجا که این ساختمان عمری بالای ۵۰ سال داشت و سال‌ها از مرحله نظارت سازمان نظام مهندسی و شهرداری گذشته است باید بررسی شود که چرا مالکان واحد تجاری پلاسکو اقدام موثری برای بهسازی و ایمنی این ساختمان قدیمی و مشهور تهران انجام نداده بودند.

بررسی حادثه ساختمان پلاسکو توسط کمیته ویژه کمیسیون عمران

منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ دی ۹۵
1159 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 1