سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی

مردم استان خراسان‌شمالی از خرید واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی استقبال نمیکنند.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی بیان کرد: در حال حاضر هفتصد و شصت واحد مسکن مهر در استان فاقد متقاضی بوده که تاکنون واگذار نشده است.

کد خبر: 10539 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶ - ۱۰:۳۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی بیان کرد: در حال حاضر هفتصد و شصت واحد مسکن مهر در استان فاقد متقاضی بوده که تاکنون واگذار نشده است.مردم از خرید واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی استقبال نمیکنند.

مردم از خرید واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی استقبال نمیکنند.

مردم از خرید واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی استقبال نمیکنند.

مردم از خرید واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی استقبال نمیکنند.

مجید محمدی گفت: در حال حاضر هفتصد و شصت واحد مسکن مهر در شهرستانهای بجنورد، شیروان و اسفراین بدون متقاضی بوده که بیش ترین آن مربوط بمنطقه گلستان شهر بجنورد است.

محمدی افزود: این تعداد واحد مسکن مهر دارای پیشرفت فیزیکی بین سی تا هفتاد درصد است که هم چنان عملیات اجرایی این پروژه ها در دست انجام است.

وی با بیان این که برخی از این واحدهای مسکن مهر از سوی تعاونیها، انبوه سازان و بصورت خودمالک احداث میشوند، ادامه داد: قیمت این واحدها با متراژ هفتادو پنج تا هشتاد و چهار متری بین پانصدوپنجاه تا ششصد و پنجاه میلیون ریال بوده که متناسب با نوع و شرایط فنی ساختمان قیمت نهایی آن متغییر است.

محمدی با تاکید بر این که این ساختمانها براساس نقشه‌های مصوب و تحت نظر سازمان نظام مهندسیساختمان خراسان شمالی احداث میشود، عنوان کرد: این پروژه ها از استحکام لازم برخوردارند.

وی با اشاره به این که این واحدهای مسکن مهر بین سیصد تا چهارصد میلیون ریال تسهیلات بانکی نیز دارند، تصریح کرد: سود مشارکت در تسهیلات واحدهای مسکونی موجود در شهرستان بجنورد به ۷ درصد کاهش یافته است.

محمدی عنوان کرد: با توجه به وجود درخواستهای سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی بر واگذاری واحدهای مسکن مهر، بعد از اتمام عملیات ساخت و ساز این واحدها به مددجویان این نهادها  واگذار خواهد شد.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی بیان داشت: باید عملیات ساخت و ساز در واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی استان تاپایان سال جاری به اتمام برسد.

منبع: ایسنا

 

دانلود راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ فروردین ۹۶
1149 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0