شرکت چهار هزار و نهصد نفر در آزمون نظام مهندسی استان لرستان شرکت چهار هزار و نهصد نفر در آزمون نظام مهندسی استان لرستان

شرکت چهار هزار و نهصد نفر در آزمون نظام مهندسی استان لرستان

شرکت چهار هزار و نهصد نفر در آزمون نظام مهندسی استان لرستان ، صورت گرفت. در این آزمون چهار هزار و نهصد نفر در هفت رشته ساختمان، عمران، معماری وشهرسازی، نقشه برداری، برق، مکانیک و ترافیک شرکت کردند

کد خبر: 990708004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ مهر ۹۹ - ۸:۱۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شرکت چهار هزار و نهصد نفر در آزمون نظام مهندسی استان لرستان ، صورت گرفت. در این آزمون چهار هزار و نهصد نفر در هفت رشته ساختمان، عمران، معماری وشهرسازی، نقشه برداری، برق، مکانیک و ترافیک شرکت کردند

شرکت چهار هزار و نهصد نفر در آزمون نظام مهندسی استان لرستان

شرکت چهار هزار و نهصد نفر در آزمون نظام مهندسی استان لرستان
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد:
چهار هزار و ‌نهصد نفر در آزمون نظام مهندسی استان شرکت کردند
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: چهار هزار و نهصد نفر در آزمون نظام مهندسی استان شرکت کردند.
رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان با بیان این که پنج‌شنبه و جمعه سوم‌ و چهار مهرماه نوبت اول آزمون نظام مهندسی امسال برگزار گردید که این آزمون ادامه آزمون ششم شهریور ماه بوده است، عنوان کرد:‌ در این آزمون چهار هزار و نهصد نفر در هفت رشته ساختمان، عمران، معماری وشهرسازی، نقشه برداری، برق، مکانیک و ترافیک شرکت کردند.
خالقی عنوان کرد: هم‌چنین کاردان ‌های فنی ساختمان نیز در این آزمون شرکت کردند تا از طریق نظام کاردانی وارد بازار شوند.
وی با عنوان این که رتبه استان به لحاظ تعداد شرکت کنندگان در این آزمون پنج بوده است، تصریح کرد: نورم کشوری تعداد شرکت کنندگان در این آزمون پنجاه و یک درصد بوده که در لرستان هفتاد و یک درصد گزارش شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با عنوان این‌ که جمعه گذشته آزمون معماران تجربی برگزار گردید، با تقدیر از روسای دانشگاه‌های خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز که در برگزاری آزمون همکاری لازم را داشتند، گفت: این آزمون ‌ها با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌ های بهداشتی در شهرهای الیگودرز، بروجردو خرم‌آباد برگزار گردید و این در حالی است که در کلان شهرهایی مانند استان فارس یک حوزه در نظر گرفته شده امابرای رفاه حال مردم سه تا حوزه را در نظر گرفته شد.
وی گفت: بعد از پذیرش به این افراد پروانه اشتغال بکار مهندسی داده می ‌شود. در سازمان نظام مهندسی استان هم اکنون نه هزار نفر عضو هستند که چهار هزار نفر آنها دارای پروانه اشتغال هستند و مابقی نیز از طریق این آزمون‌ ها پروانه اشتغال خواهند گرفت.
وی هم‌چنین از همکاری اورژانس و بازرسان سلامت برای برگزاری این آزمون تشکر کرد و افزود: بمنظور رعایت پروتکل ‌های بهداشتی و افزایش ضریب ایمنی سلامت شرکت‌کنندگان در آزمون محیط و صندلی‌ های محل برگزاری ضدعفونی شدند.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۹
441 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0