رضایی کوچی نماینده مجلس: اصلاح قانون نظام مهندسی در اولویت کاری مجلس است رضایی کوچی نماینده مجلس: اصلاح قانون نظام مهندسی در اولویت کاری مجلس است

رضایی کوچی نماینده مجلس: اصلاح قانون نظام مهندسی در اولویت کاری مجلس است

رضایی کوچی نماینده مجلس: اصلاح قانون نظام مهندسی در اولویت کاری مجلس است ، سازمان نظام مهندسی باید استقلال تام داشته باشد

کد خبر: 010603004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳ شهریور ۰۱ - ۶:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رضایی کوچی نماینده مجلس: اصلاح قانون نظام مهندسی در اولویت کاری مجلس است ، سازمان نظام مهندسی باید استقلال تام داشته باشد

رضایی کوچی نماینده مجلس: اصلاح قانون نظام مهندسی در اولویت کاری مجلس است

رضایی کوچی نماینده مجلس: اصلاح قانون نظام مهندسی در اولویت کاری مجلس است
اصلاح قانون نظام مهندسی در اولویت کاری مجلس است
رضایی کوچی نماینده مجلس و ریاست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:
سازمان نظام مهندسی باید استقلال تام داشته باشد
رضایی کوچی نماینده مجلس و ریاست محترم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی اعضا نهمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی در مورد اصلاح قانون نظام مهندسی و انتظارات از سازمان نظام مهندسی بیان کرد: اصلاح قانون نظام مهندسی باید در اولویت کاری قرار گیرد و بزودی این مشکلات حل خواهد شد. وی در مورد اصلاح قانون نظام مهندسی در مجلس گفت: در این راستا با همکاری و هماهنگی سازمان نظام مهندسی و دیگر اعضای کمیسیون مجلس، برنامه ها و کارهای اساسی صورت گرفته و قطعا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا هرچه زودتر این قانون اصلاح شده تا سازمان نظام مهندسی با فراغ بال به خدمت رسانی به جامعه مخاطب خود بپردازد.
رضایی کوچی در ادامه افزود: همیشه در کنار عزیزان نظام مهندسی بوده و هستیم، همکاری و همیاری کمیسیون عمران مجلس جهت حل مشکلات همیشه بوده و خواهد بود. باید در این راستا تلاش کنیم تا فضای دوستانه در شورای مرکزی سازمان بوجود آوریم که این تفاهم سبب ارتقای کیفیت در ساخت و ساز گردد.
نماینده مجلس و ریاست محترم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از موضوعات مربوط به حوزه مسکن و ساخت و ساز از جمله زلزله، ترافیک، معماری اسلامی و خیلی از موارد دیگر از موضوعات مرتبط با مسکن، زیر سایه حوزه حمل و نقل در وزارت راه و شهر سازی کمرنگ شده و این به معنای این است که باید وزارت راه و شهر سازی تفکیک گردد، لذا سازمان نظام مهندسی بعنوان بازوی اصلی در این زمینه باید کمک کند تا مشکلات فرا رو هرچه زودتر حل شود.
وی گفت: موضوع مهم دیگر در بحث ساخت و ساز حاشیه نشینی است. در این مورد، زمینهای بی کیفیت را انتخاب می کنیم و شهر را توسعه میدهیم بدون این که به فکر کیفیت سازی باشیم. هیچ برنامه ای در این مورد نداریم و فقط به صورت روزمرگی کار انجام میگیرد، لذا باید برای احیای بافتهای فرسوده کمک کنیم تا بتوانیم خانه های با کیفیت در اختیار مردم قرار دهیم و حاشیه نشینی را نیز کم کنیم.
وی در مورد انتظارات کمیسیون عمران مجلس از سازمان نظام مهندسی عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی باید استقلال داشته باشد و مستقل اداره گردد. باید به نظام مهندسی اعتماد داشته باشیم و در این راستا ما را بعنوان حامی و پشتوانه خود حساب کنید. همیشه حامی سازمان نظام مهندسی بوده و هستیم.
شاکری گفت: در این راستا سازمان نظام مهندسی در بحث درآمد باید شفاف سازی کند و با صلابت گام بردارد، ضمن اینکه نظارتهای این سازمان باید ضمانت اجرایی داشته باشد و سازمان نظام مهندسی بتواند در این راستا گامهای اساسی بردارد. هم‌چنین سازمان نظام مهندسی باید در مورد فرونشست زمین و گسل جدی ورود کند تا شاهد اتفاقات و خسارات کم‌تری در این زمینه در کشور باشیم.
وی در خاتمه گفت: سازمان نظام مهندسی به عنوان بازوی اصلی صنعت ساختمان کشور مورد حمایت و توجه ویژه مجلس است و تمام تلاش خود را در جهت استقلال کامل این سازمان بکار خواهیم بست.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ شهریور ۰۱
261 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0