بمیزبانی استان کردستان انجام گردید

برگزاری میزگرد مدیران مسکن و ساختمان منطقه ۴ کشور

دومین میزگرد مدیران مسکن و ساختمان و رئیسان نظام مهندسی 7 استان منطقه 4 کشور در سنندج برگزار گردید.

کد خبر: 960304018 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ خرداد ۹۶ - ۳:۲۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،دومین میزگرد مدیران مسکن و ساختمان و رئیسان نظام مهندسی ۷ استان منطقه ۴ کشور در سنندج برگزار گردید.برگزاری میزگرد مدیران مسکن و ساختمان منطقه ۴ کشور

 

برگزاری میزگرد مدیران مسکن و ساختمان منطقه 4 کشور

برگزاری میزگرد مدیران مسکن و ساختمان منطقه ۴ کشور

برگزاری میزگرد مدیران مسکن و ساختمان منطقه ۴ کشور

این میزگرد به میزبانی استان کردستان بعنوان دبیرخانه ترویج مقررات ملی ساختمان منطقه ۴ کشور و با حضورمدیران و رئیسان ۷ استان در سنندج برگزار گردید.
در ابتدای این میزگرد، شهرام ملکی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ضمن خیر مقدم به میهمان ها و ارائه گزارش مختصری از وضعیت توپوگرافیک و جغرافیایی استان بیان کرد: در ایران در بحث تولید مسکن، ساخت و سازها اکثرا سنتی و بدون رعایت مقررات ملی ساختمان انجام شده و عدم بکار ‌‌گیری نیروی متعهد و متخصص در این صنعت منجر بتولید وساخت مسکن بدون کیفیت در کشور شده که این خود در مواقع بحران منجر بخسارات جانی و مالی بیش تر میشود.


ملکی گفت: امیدواریم با رعایت مقررات ملی ساختمان و اصلاح قانون نظام مهندسی در کشور بتوانیم نقطه ضعفها را به نقاط قوت تبدیل نماییم.
در ادامه میزگرد، حامد مانی‌فر، مدیر کل دفتر مقررات ملی ساختمان ضمن تشکر از راه وشهرسازی استان کردستان با اشاره به زلزله اخیر استان خراسان وآسیب دیدگی ساختمانهای سطح شهر که بعضی بیش تر و برخی کم تر آسیب دیده بودند دلیل این تفاوت را عدم رعایت منسجم مقررات ملی ساختمان دانست.
مانی فر ادامه داد: به لحاظ مسئولیت و وظیفه حساسی که در این بخش داریم نباید فرصت سوزی نماییم و باید بطور جدی کار ترویج وآموزش مقررات ملی ساختمان را در جهت افزایش ایمنی به جلو ببریم.
در ادامه میزگرد، کارشناسین اداره‌های نظام مهندسی استانهای حاضر در جلسه به بیان تجربیات و عمل کرد و اقدامات انجام شده خود در زمینه ترویج و آموزش مقررات ملی ساختمان و به اشتراک‌گذاری تجربیات موفق خود در این زمینه پرداختند.
منبع: مازندشورا

 

آزمون نظام مهندسی برق ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ خرداد ۹۶
1270 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0