محمد دادگو خبر داد

نظارت بر ساخت وساز مدیریت شهری هماهنگی با سازمان نظام مهندسی را میخواهد

محمود دادگو رئیس شورای اسلامی این کلان شهر در بازدیدی که با هم راهی شهرام وارسته مدیر منطقه دو شهرداری از سازمان نظام مهندسی استان البرز، انجام گردید بر اجرای دقیق مقررات ملی ساختمان در ساخت و ساز های استان تاکید نمود.

کد خبر: 10610 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ فروردین ۹۶ - ۹:۵۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: نظارت بر ساخت و ساز در ساختار مدیریت شهری لزوم تعامل با سازمان نظام مهندسی را میطلبد.نظارت بر ساخت وساز مدیریت شهری هماهنگی با سازمان

نظارت بر ساخت وساز مدیریت شهری هماهنگی با سازمان

نظارت بر ساخت وساز مدیریت شهری هماهنگی با سازمان

نظارت بر ساخت وساز مدیریت شهری هماهنگی با سازمان

محمود دادگو رئیس شورای اسلامی این کلان شهر در بازدیدی که با هم راهی شهرام وارسته مدیر منطقه دو شهرداری از سازمان نظام مهندسی استان البرز، انجام گردید  بر اجرای دقیق مقررات ملی ساختمان در ساخت و ساز های استان تاکید نمود.

دادگو با بیان این که ساخت و ساز ایمن از ملزومات امنیت روانی و تضمین سلامت مردم است، گفت: تلاش میکنیم با اجرای مصوبات مطلوب، شهری زیبا برای شهروندان فراهم نماییم.

وی با تاکید بر مشکلهایی که در حوزه نظارت بر ساخت و ساز در ساختار مدیریت شهری وجود دارد از مهندسین ناظر درخواست کرد که هم چون همیشه چشمهای تیز بین مدیریت شهری برای جلوگیری از ساخت و سازهای ناایمن باشند.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج نیز ضمن خرسندی از بازدید سازمان نظام مهندسی استان البرز اظهار داشت: این بازدید ها بمجموعه مدیریت شهری کمک فراوانی میکند و با تعامل بیشتر و استفاده از کارشناسین مجرب میتوانیم ساخت و ساز غیرمجاز را در سطح منطقه ریشه کن نماییم.

همچنین محمد قنبری رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز ، بر لزوم هم کاری و مساعدت بیش تر مدیریت شهری کرج با سازمان تاکید و این امر را لازمه حرکت بسوی شهری آبادتر و مقاومتر دانست.

منبع: شهر ایران

 

 

دانلود کتاب راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ فروردین ۹۶
1235 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0