تشکیل نشست های فصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان با وزارت راه تشکیل نشست های فصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان با وزارت راه

تشکیل نشست های فصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان با وزارت راه

تشکیل نشست های فصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان با وزارت راه ، دويست و پنجاه و چهارمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان روز 3 شنبه با حضور مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید

کد خبر: 990826009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ - ۷:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تشکیل نشست های فصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان با وزارت راه ، دويست و پنجاه و چهارمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان روز ۳ شنبه با حضور مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید

تشکیل نشست های فصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان با وزارت راه

تشکیل نشست های فصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان با وزارت راه
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد:
شورای راهبردی سازمان نظام مهندسی ساختمان تشکیل گردید/تشکیل نشست های فصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان با وزارت راه
احمد خرم، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از تشکیل شورای راهبردی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خبر داد و بر تعامل بیشتر با معاونت مسکن و ساختمان تاکید کرد.
دويست و پنجاه و چهارمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان روز ۳ شنبه با حضور مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.
دويست و پنجاه و چهارمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان روز ۳ شنبه، بیستم آبان ماه با حضور اکثریت اعضا بصورت حضوری و مجازی در محل ساختمان شورای مرکزی برگزار گردید.
در این نشست، محمود محمودزاده معاون امور مسكن و ساختمان وزارتخانه، حامد مانی‌فر مديركل دفتر مقررات ملي ساختمان و علی‌محمد عبدی‌قهرودی مديركل دفتر توسعه مهندسى ساختمان نیز حاضر بودند.
احمد خرم، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان در این نشست با خیرمقدم به حضور مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی در دويست و پنجاه و چهارمین نشست شورای مرکزی، بیان کرد: با اسلامی وزیر راه و شهرسازی هم مذاکره کرده‌ام تا از این پس نشست های مفصل فصلی با ایشان داشته باشیم.
خرم، رابطه سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی را بسیار خوب عنوان و ابراز امیدواری کرد با این نوع تعامل، اصلاحات مدنظر دقیق‌تر، سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر انجام گردد.
وی در ادامه از بیست و دو آسیب و چالش نظام مهندسی در گذشته سخن گفت و گفت: برنامه های سازمان نظام مهندسی در دوره اخیر طبق این چالش ‌ها و آسیب‌ ها تدوین و به شورای مرکزی، هیات‌مدیره‌های استانی و وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است، ضمن اینکه برنامه‌ها را به طور مشخص اولویت‌بندی کرده‌ایم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، از تشکیل شورای راهبردی سازمان نظام مهندسی ساختمان به عضویت کارشناسان، اقتصاددانان و خبرگان این بخش برای اولین بار خبر داد و در ادامه نقش نظام مهندسی در مدیریت بحران را مورد اشاره قرار داد و خواستار آن گردید تا این سازمان به عضویت رسمی ستاد مدیریت بحران کشور در آید. در همین حال، سازمان ‌های نظام مهندسی استان‌ها باید عضو کمیته مدیریت بحران در استان ‌ها شوند.
منبع: ‌پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ آبان ۹۹
432 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0