رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران مطرح کرد:

نه هزار و چهارصد و پنجاه کارشناس کشاورزی جویای کار/ در زمینه سموم کشاورزی مدیریت مصرف وجود ندارد

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران از ثبت مشخصات نه هزار و چهارصد و پنجاه نفر از کارشناسان کشاورزی در سازمان نظام مهندسی استان خبر داد.

کد خبر: 960403002 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۹۶ - ۸:۳۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران از ثبت مشخصات نه هزار و چهارصد و پنجاه نفر از کارشناسان کشاورزی در سازمان نظام مهندسی استان خبر داد.نه هزار و چهارصد و پنجاه کارشناس کشاورزی جویای کار

نه هزار و چهارصد و پنجاه کارشناس کشاورزی جویای کار

نه هزار و چهارصد و پنجاه کارشناس کشاورزی جویای کار

نه هزار و چهارصد و پنجاه کارشناس کشاورزی جویای کار

حجت الله علی محمدی صبح شنبه در سالروز تاسیس این سازمان از اشتغال چهارصد و هفتاد ویک نفر در سال گذشته در بخشهای مختلف کشاورزی خبر داد و بیان کرد: متاسفانه سی و پنج نفر از شاغلین این سازمان در اداره کل منابع طبیعی بیکار شدند.
علی محمدی با اشاره به این که به بخش کشاورزی نگاه فنی و مهندسی داشته و یکی از اهداف سازمان بسترسازی در زمینه اشتغال است، گفت: متاسفانه دولتیها نگاه استخدامی به سازمان داشته و در این رابطه توصیه هایی هم صورت میگیرد.
وی از وجود هشتصد و چهارده واحد سم فروشی در استان خبر داد و افزود: پایش فروشندگیهای سموم با هم کاری کمیته ای صورت گرفت و در این رابطه صد و سی واحد غیرمجاز شناسایی و تا آخر شهریورماه فرصت دارند نسبت به دریافت مجوز اقدام نمایند.


رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با اشاره به این که این واحدها بهنگام دریافت مجوز باید اصل داشتن متخصص فنی را رعایت کنند، ادامه داد: تاکنون هفتاد و هفت واحد غیرمجاز سم فروشی، مجوزهای لازم را دریافت نمودند.
علی محمدی در رابطه با مصرف بی رویه سموم در کشاورزی تصریح کرد: کشاورزان در مصرف سموم اشتباه دارند و مدیریت مصرف در این زمینه صورت نمیگیرد.
وی از دولت مردان خواست نظارت بر سم فروشی ها را به این سازمان واگذار کند و اذعان کرد: در این رابطه قدرت اجرایی برخورد با متخلفان را نداریم.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با تاکید به این که در سال هشتاد و سه در تولید گندم به خودکفایی رسیدیم، عنوان کرد: متاسفانه با بیکار کردن متخصصان شاغل در این بخش، انگیزه ها کاهش و دیگر خودکفا نبودیم تا این که در سال نود وسه همان متخصصین مشغول به کار شدند و دوباره موفق شدیم به خودکفایی در زمینه تولید گندم برسیم.
منبع : قدس آنلاین

 

کانال تلگرام نظام مهندسی کامپیوتر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۹۶
1150 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0