مسئولین فنی معادن چشمهای نظارتی سازمان هستند وزیر صنعت، معدن و تجارت

آموزش ایمنی باید برای کارگران ومعدن کاران اجباری گردد

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: آموزش ایمنی باید برای کارگران و معدن کاران اجباری گردد.

کد خبر: 960422011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ تیر ۹۶ - ۲:۰۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: آموزش ایمنی باید برای کارگران و معدن کاران اجباری گردد.آموزش ایمنی باید برای کارگران ومعدن کاران اجباری گردد

آموزش ایمنی باید برای کارگران ومعدن کاران اجباری گردد

سازمان نظام مهندسی معدن

آموزش ایمنی باید برای کارگران ومعدن کاران اجباری گردد

محمد رضا نعمت زاده در آئین تجلیل از یاری دهندگان حادثه تاسف بار معدن زغالسنگ زمستان یورت در مورد اجرای دستور العملهای ایمنی در معادن کشور عنوان کرد: ایران کم تر از صد سال است که بهره برداری صنعتی از معدن های خود میکند و بهمین علت بیش تر معدن ها در ایران هنوز روی زمین هستند.
نعمت زاده ادامه داد: از این حادثه باید درس عبرتی برای آینده گرفت تا زمانیکه معدن ها کاملا زیر زمینی شدند حوادث شان به حد اقل برسد.
وی اضافه کرد: متاسفانه بیش تر از این برای این معدنکاری نمیشد کرد و باید از پیش برای آن فکری میکردیم. ولی حالا حداقل کار ممکن رسیدگی بخانواده های این عزیزان است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، با تشکر از جمعیت هلال احمر تصریح کرد: از وزارت کار، کارفرماها و بیش تر از همه نظام مهندسی خواهش میکنم که بدون گذشت نسبت به اجرای درست دستورالعملهای ایمنی در معدن های کشور تلاش کنند.


وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: آموزش ایمنی باید برای کارگران، معدن به معدن و اسم به اسم اجباری گردد. من بغیر از حوادث طبیعی هیچ حادثه ای را غیر قابل پیش بینی نمیدانم و با توجه به نیرویی که در اختیار است میتوان ظرف مدت یک هفته همه معدن ها را حداقل خطر سنجی و آماده آموزش کرد.
در خاتمه این آئین مدیران جمعیت هلال احمر و دیگر یاری دهندگان معدن زمستان یورت از دست وزیر لوح تقدیر دریافت نمودند.
منبع : اتحادیه طلا و جواهر و سکه تهران

 

دانلود رایگان کتاب راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ تیر ۹۶
916 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0