رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل مطرح کرد:

بیش ترین آمار اتلاف انرژی در استان اردبیل مربوط بمصالح غیراستاندارد است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: بیش ترین آمار اتلاف انرژی در استان اردبیل مربوط بمصالح و پنجره های غیراستاندارد است که در ساختمانهای قدیمی بکار برده شده است.

کد خبر: 960303016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ خرداد ۹۶ - ۷:۴۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: بیش ترین آمار اتلاف انرژی در استان اردبیل مربوط بمصالح و پنجره های غیراستاندارد است که در ساختمانهای قدیمی بکار برده شده است.بیش ترین آمار اتلاف انرژی در استان اردبیل مربوط بمصالح غیراستاندارد

بیش ترین آمار اتلاف انرژی در استان اردبیل مربوط بمصالح غیراستاندارد

بیش ترین آمار اتلاف انرژی در استان اردبیل مربوط بمصالح غیراستاندارد

بیش ترین آمار اتلاف انرژی در استان اردبیل مربوط بمصالح غیراستاندارد

میرمحمد سیدهاشمی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی بهینه‌سازی مصرف انرژی در استان اردبیل گفت: بیش ترین آمار اتلاف انرژی دراستان اردبیل مربوط بمصالح و پنجره‌های غیراستاندارد است که در ساختمانهای قدیمی بکار برده شده و نیاز است این موضوع با جدیت و تلاش ویژ‌ه‌ای مورد توجه قرار داده شود.
هاشمی ادامه داد: با توجه به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال نودوشش مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی است که باید در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام داده شود تا بتوانیم از این راه بتمامی اهداف مورد نظر خود در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری دست یابیم.


وی افزود: بهینه‌سازی مصرف انرژی در بحث ساختمان یکی از مهمترین مواردی بوده که میتواند ما را در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون گردد که در این زمینه هم کاری و مشارکت مسئولین و دستگاههای مربوطه میتواند نقش مهمی در تحقق اهداف مورد نظر داشته باشد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای جلوگیری از اتلاف انرژی در بخش ساختمانهای مسکونی و خدماتی بسیار مهمتر از سایر حوزه‌ها است که بهمین دلیل این موضوع باید با توجه ویژه‌ای در دستور کار قرار داده شود تا بتوانیم از این راه بتمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.
هاشمی تاکید کرد: فرهنگ‌سازی مناسب برای استانداردسازی ساختمانهای تازه تاسیس شده باید با تلاش ویژه در دستور کار قرار داده شود تا بتوانیم از این راه بتمامی اهداف مورد نظر خود در راستای مجهز کردن مصالح و امکانات استفاده شده برای استانداردسازی ساختمانها دست یابیم.

منبع: تسنیم

 

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند نظارت ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ خرداد ۹۶
1187 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0