مشارکت بیش از سی درصدی در نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان نظام استان تهران مشارکت بیش از سی درصدی در نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان نظام استان تهران

مشارکت بیش از سی درصدی در نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان نظام استان تهران

مشارکت بیش از سی درصدی در نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان نظام استان تهران ، اتفاق افتاد. فعالیت هیات مدیره جدید نظام مهندسی تهران از هفته آینده شروع می شود

کد خبر: 000727006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ مهر ۰۰ - ۲:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مشارکت بیش از سی درصدی در نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان نظام استان تهران ، اتفاق افتاد. فعالیت هیات مدیره جدید نظام مهندسی تهران از هفته آینده شروع می شود

مشارکت بیش از سی درصدی در نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان نظام استان تهران

مشارکت بیش از سی درصدی در نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان نظام استان تهران
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان خبر داد:
مشارکت بیش از سی درصدی در نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان نظام استان تهران/ آغاز به فعالیت هیات مدیره جدید نظام مهندسی تهران از هفته آینده
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اعلام مشارکت بیش از سی درصدی در نهمین انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام استان تهران تاکید کرد: رد صلاحیت تعدادی از کاندیدا با استعلام از مراجع ۴ گانه بوده است.
علی‌محمد عبدی‌قهرودی مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان، در مورد برگزاری نهمین دوره انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان نظام استان تهران که روز گذشته ببست و ششم مهرماه انجام شد، میزان مشارکت و هم‌چنین شروع به کار اعضای منتخب در سازمان نظام تهران، به ارایه توضیح پرداخت.
وی با اشاره به اینکه در استان تهران، حدود صد و هفت هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند، افزود: میزان مشارکت در این دوره از انتخابات استان تهران ۳۰/۶۲ درصد بود که نسبت به کلیه ادوار کذشته، میزان مشارکت بی سابقه بود. در این دوره از انتخابات در استان تهران، شاهد رشد بیش از ۳ برابری مشارکت بودیم. در سازمان نظام استان تهران سی و دو هزار و پانصد و بیست و شش نفر رای دادند. این در حالی است که در دوره قبل، کل افرادی که رای دادند، نه هزار و هفتصد و شانزده نفر بودند.
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان گفت: انتخابات راس ساعت ۸ صبح روز گذشته شروع شد و تا ساعت ۱۹ ادامه داشت. نتایج انتخابات نیز شب گذشته اعلام گردید.
عبدی قهرودی اظهار داشت: شکایت ‌های احتمالی از انتخابات را هیات‌اجرایی تهران، دریافت و رسیدگی می ‌کند و بعد از آن نیز فرایند تایید انتخابات و اعطای اعتبارنامه‌ها انجام خواهد شد و هیات‌مدیره جدید از هفته بعد، مستقر شده و شروع به کار خواهد کرد.
وی ادامه داد: اعتبارنامه‌ های استان ‌هایی که انتخابات آنها تمام و تایید نهایی شده است، حداکثر تا پایان وقت امروز بیست و هفتم مهر، اعطا می‌ گردد. برای کسانی که نسبت به نحوه برگزاری انتخابات اعتراضی دارند مهلت پنج روزه بعد از برگزاری انتخابات برای طرح اعتراض و شکایت دارند که بعد از رسیدگی، اعلام نظر نسبت به فرایند انتخابات توسط دستگاه نظارت استان تهران انجام خواهد شد. به محض اعلام تایید انتخابات، مراحل صدور و اعطای اعتبارنامه طبق روال، انجام می‌ شود.
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان بیان داشت: تایید صلاحیت نشدن تعدادی از کاندیداهای این دوره از انتخابات نظام استان تهران به علت پاسخ استعلام از مراجع ۴ گانه بوده است و وزارت‌خانه مستقلا در این خصوص تصمیمی نگرفته است.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مهر ۰۰
604 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0