احتمال اصلاحات جزیی در آیین نامه کنترل ساختمان آیین نامه کنترل ساختمان

احتمال اصلاحات جزیی در آیین نامه کنترل ساختمان

بر اساس توافق صورت پذیرفته میان وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی مقرر است تغییراتی جزیی در متن «آیین نامه کنترل ساختمان» اعمال گردد.

کد خبر: 960609001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ شهریور ۹۶ - ۵:۱۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، بر اساس توافق صورت پذیرفته میان وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی مقرر است تغییراتی جزیی در متن «آیین نامه کنترل ساختمان» اعمال گردد.احتمال اصلاحات جزیی در آیین نامه کنترل ساختمان

احتمال اصلاحات جزیی در آیین نامه کنترل ساختمان

احتمال اصلاحات جزیی در آیین نامه کنترل ساختمان

احتمال اصلاحات جزیی در آیین نامه  کنترل ساختمان

آیین نامه کنترل ساختمان که در روز ۴ شنبه هفته پیش توسط کمیسیون امور زیربنایی دولت تصویب شد طی جلسه ای که در روزهای آینده بین وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار خواهد شد، مورد بازنگری جزیی قرار میگیرد.

بدنبال اعتراض سازمان نظام مهندسی به برخی مفاد آیین نامه، تفاهمی صورت پذیرفته تا طی جلسه ای با حضور عباس آخوندی و فرج الله رجبی سوء تفاهم هایی که ممکن است در مورد آیین نامه برای سازمان نظام مهندسی ایجاد شده باشد حل گردد . قرار بود فردا صبح ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان جلسه خبری با اصحاب رسانه داشته باشد که لغو شده و ظاهرا توافق با وزیر راه و شهرسازی دلیل این لغو بوده است.

احتمال اصلاحات جزیی در آیین نامه کنترل ساختمان

شنیده ها حاکی از آنست که اصلاحاتی در حد دو درصد در متن اصلی اعمال خواهد شد و عباراتی تغییر میکند. یکی از مفاد اصلاحی مربوط به بازبینی نقشه ها است که قرار است در بعضی مواقع ضروری توسط سازمان نظام مهندسی انجام گردد.

البته به احتمال زیاد متن اصلی آیین نامه تغییر کلی نخواهد داشت و فقط بر اساس بازخوردهایی که در روزهای اخیر ایجاد شده تغییرات حدود دو درصد اعمال خواهد شد و بنظر میرسد این آخرین مشکل در راه اجرای آیین نامه کنترل ساختمان خواهد بود.

منبع : گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ شهریور ۹۶
1341 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0