رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

ایجاد کار گروه ایمنی معادن در استان سمنان

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از برگزاری نخستین میز گرد تخصصی هم‌ اندیشی در مورد ایمنی در معادن استان سمنان با موضوع معادن ذغال ‌سنگ خبر داد.

کد خبر: 960304005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ خرداد ۹۶ - ۱۲:۳۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از برگزاری نخستین میز گرد تخصصی هم‌ اندیشی در مورد ایمنی در معادن استان سمنان با موضوع معادن ذغال ‌سنگ خبر داد.ایجاد کار گروه ایمنی معادن در استان سمنان

ایجاد کار گروه ایمنی معادن در استان سمنان

ایجاد کار گروه ایمنی معادن در استان سمنان

ایجاد کار گروه ایمنی معادن در استان سمنان

بهرام جمشیدی در این میز گرد که با حضور نماینده های سازمان صنعت، معدن و تجارت، کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و رئیس سازمان نظام مهندسی معادن استان سمنان برگزار گردید با اشاره به این که بیش تر معدن ها بخصوص معدن های زیرزمینی بطور طبیعی از محیط ‌های کاری پرخطر محسوب میشوند عنوان کرد: کم ترین بی‌ توجهی و سهل‌انگاری در انجام کارها و کم اهمیت جلوه دادن موضوع های ایمنی، میتواند زمینه‌ ساز بروز حوادث جدی و فجایع انسانی در معدن ها گردد.


جمشیدی از تصویب تشکیل کارگروه ۳ جانبه ایمنی معدن ها در استان خبر داد و بیان داشت: تشکیل این کارگروه تخصصی مهم ترین تصمیم نخستین میز گرد تخصصی هم ‌اندیشی در مورد ایمنی معادن استان بود.
وی اضافه کرد: این کارگروه با هدف بررسی و ارزیابی وضعیت موجود معدن ها از نظر ایمنی و برنامه‌ ریزی بمنظور افزایش سطح ایمنی در آن ها تشکیل گردید.
رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بر ضرورت افزایش سطح آگاهیهای فعالین معدنی، تاکید نمود و افزود: برنامه‌ ریزی برای افزایش فرهنگ ایمنی از طریق برگزاری دورههای آموزش ایمنی برای کارگران و کارفرمایان و الزام کارفرمایان به پیاده سازی نظامات و سیستمهای مدرن مدیریت ایمنی در معدن ها از دیگر مصوبات این میز گرد تخصصی بود.
منبع: ایسنا

 

پاسخ تشریحی دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ خرداد ۹۶
1136 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0