پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت روز مهندس پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت روز مهندس

پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت روز مهندس

پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت روز مهندس ، صادر شد. متن پیام در خبر زیر آمده است. خداوند شما را ازخاک آفرید و به شما ماموریت داد تا آنرا آباد سازید

کد خبر: 991206001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ - ۱:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت روز مهندس ، صادر شد. متن پیام در خبر زیر آمده است. خداوند شما را ازخاک آفرید و به شما ماموریت داد تا آنرا آباد سازید

پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت روز مهندس

پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت روز مهندس
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت «روز مهندس»، پیام تبریکی صادر کرد.
احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت ۵ اسفندماه «روز مهندس»، پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
هُوَ أَنْشَأَكُمْ مِنَ الْأَرْضِ وَاسْتَعْمَرَكُمْ فِيهَا
“آیه ۶۱ سوره شریفه هود”
خداوند شما را ازخاک آفرید و به شما ماموریت داد تا آنرا آباد سازید.
مهندسي آميزه اي از زاویه های گره خورده در تاروپود هنر و تخصص است ، هنری نضج یافته با تمثال تلاش بزرگاني که تعالی جایگاه فاخر مهندسی مشحون از خدمات شایسته آن هاست ؛ بزرگانی که نگاه نافذ و اندیشه والایشان سرو اعتماد و اطمینان را در بطن بلند آوازه ایران زمین افراشته است.
مهندسی، وامدار تخصص آنانی است که قامت سازه های خود را بر پایه های مستحکم اخلاق حرفه ای خویش استوار نموده اند.
زادروز دانشمند بزرگ خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی فرصت گشودن تقویم تلاش متخصصان متعهدی است که از سررسید همتشان می توان واژگان بی بدیل دانش و غیرت و سختکوشی را آموخت.
اینک و در طلیعه سال دوم از فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان از هشتمین دوره شورای مرکزی، ضمن تاکید بر عزم راسخ مهندسان بر قانونگرایی، ضابطه مندی،معیار پذیری و عمل به استاندارد، برآنیم تا با همدلی، همفکری و همراهی یکدیگر، سازمان نظام مهندسی ساختمان را با ایجاد تحول و اهتمام در اجرای برنامه ها و پروژه های باقیمانده پیشنهادی با هدف بهبود ساختار و سیاست های منطبق بر قانون و آئین نامه اجرایی نظام مهندسی و کنترل ساختمان و در سایه کمک و همفکری افراد دلسوز، کارآمد و موثر در مسیر اعتلای مهندسی ایران عزیز رهنمون سازیم.
بی گمان رهیافت تحقق این مهم را در تدابیری همچون ایجاد اشتغال و زندگی درخور شان برای مهندسان، راه اندازی مرکز نوآوری در مذاکره با همکاری نهادهای مربوطه برای مهندسان جوان، تنظیم و عقد قرارداد با کشورهای توسعه یافته بمنظور آموزش های مربیگری مهندسان و ورود به صنعتی سازی، هوشمند سازی و ساختمان سبز و تلاش در جهت صادرات خدمات فنی و مهندسی و به روز رسانی دانش فنی و مهندسی، اشتغال، معیشت و رفاه و ارتقا جایگاه و منزلت مهندسان جست و جو نموده ایم.
امید آنکه با مشق سخاوت دانش مهندسان؛ شاهد بارقه های نوینی از تعالی حرفه مهندسی در مسیر پیشرفت روز افزون ایران اسلامی مان باشیم.
همت تان بلند، گام هاتان راسخ و استوار.
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۹
455 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0