پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت روز پزشک پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت روز پزشک

پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت روز پزشک

پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت روز پزشک ، صادر شد. سلامتی و توفیق روز افزون همه شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم

کد خبر: 000601003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ شهریور ۰۰ - ۷:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت روز پزشک ، صادر شد. سلامتی و توفیق روز افزون همه شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم

پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت روز پزشک

پیام احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت روز پزشک

پیام مهندس خرم به مناسبت روز پزشک

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در پیامی، سالروز ولادت دانشمند فرزانه و حکیم نامدار ایران زمین، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت.
احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در پیامی، یکم شهریور ماه «سالروز ولادت دانشمند فرزانه و حکیم نامدار ایران زمین»، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
یکم شهریور ماه ” سالروز ولادت دانشمند فرزانه و حکیم نامدار ایران زمین ،” شیخ الرئیس ابوعلی سینا” روز پزشک، فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به خدمات و مجاهدت های پزشکان خدوم و نجيب است.
اکنون که جهان در چالش عالم گیر مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته است، پزشکان بزرگوار و کادر سخت کوش درمان با مهربانی و بینش ژرف انسانی خود، در راه نجات جان انسان ها و امید بخشی به بیماران با بردباری و فروتنی، جان و سلامتی خود را سپر قرار داده و شرافت و انسانیت را معنای دوباره بخشیدند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوزه سلامت، از شکیبایی و تلاش های صادقانه پزشکان و كادر نجیب و شریف بهداشت و درمان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و روز پزشک را به همه پزشکان پر تلاش، حافظان سلامت و منادیان انسانیت تبریک و تهنيت عرض می نمایم.
سلامتی و توفیق روز افزون همه شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ شهریور ۰۰
420 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0