تفاهم‌نامه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان تفاهم‌نامه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان

تفاهم‌نامه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان

تفاهم‌نامه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان ، امضا شد. صد و پنج مسئول ایمنی در معادن سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند

کد خبر: 010809001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ آبان ۰۱ - ۹:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم‌نامه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان ، امضا شد. صد و پنج مسئول ایمنی در معادن سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند

تفاهم‌نامه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان

تفاهم‌نامه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان
فعالیت صد و پنج مسئول ایمنی در معادن سیستان و بلوچستان
رییس سازمان نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان در مراسم امضای تفاهم‌نامه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: صد و پنج مسئول ایمنی در سطح معادن استان فعالیت دارند و این افراد بر رعایت ضوابط و مقررات ایمنی و بهداشت کار در این مکانها نظارت دارند.
شهاب دهواری گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر با همکاری بازرسان کار استان و مجموعه اقدامات نظارتی که از معادن استان صورت گرفته است، حوادثی که در معادن سایر نقاط کشور رخ میدهد، در معادن سیستان و بلوچستان دیده نمی شود.
دهواری ادامه داد: سازمان نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان صد و پنجاه و چهار عضو دارای پروانه اشتغال بکار معدنی دارد که امسال با برگزاری آزمونهای تخصصی درصدد افزایش اعضا هستیم.
وی تصریح کرد: دویست و سی معدن در استان دارای پروانه کار هستند که با در نظر گرفتن معادن بدون پروانه کار یا تعطیل و نیمه تعطیل، می توان تعداد معادن استان را در مجموع سیصد و بیست معدن عنوان کرد.
رییس سازمان نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان، برگزاری دوره های آموزشی را در آگاه سازی فعالان بخش معدن و کاهش حوادث و ارتقای بهره وری مورد تاکید قرار داد.
منبع: دنیای معدن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۰۱
904 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0